Nato op een dresswatch

Zelfde horloge,verschillende nato’s en een keer leer,oordeel zelf

4 likes

Leer, geen twijfel.

1 like

Tof horloge!

1 like

Laatste 2 foto’s zijn onder werktijd,schijnbaar heb ik rond 15:00 uur een horlogemomentje nodig :sweat_smile:

Ik keur het goed hoor, en daarbij zit een nato ook veel lekkerder als leer :grin::+1:

1 like

Mijn voorkeur gaat toch uit naar leren band bij dit dress horloge.

2 likes

Ook wel eens geprobeerd met een ex, mixed feelings :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nato op een dresser kan mijns inziens echt niet. Op een dresser hoort leer! Je trekt toch ook geen gympen onder je pak aan :wink:.

1 like

Alle waardering voor een non-conformist.
Maar mooi zou ik het niet noemen.

Mijn beste,

Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

11 likes

Aangezien je onze mening vraagt; ik zie een dergelijk horloge, vooral een Le Locle, het liefste op leer. Mooie rustige gladde band erop en shinen :sunglasses:

Hier is het 50/50 op leer of op nato met de Connie. Hangt van het overhemd af :wink:

4 likes

K’bam!

8 likes

Auw mijn ogen!!! :dizzy_face:

2 likes

Staat m wat mij betreft goed. Ik vind het juist leuk om een beetje buiten de doos te denken. Geeft het horloge een andere smoel en past bij een andere outfit. Gewoon doen!

2 likes

Nah!
Leer / suéde please :+1:

Moet het niet zijn ‘Dresswatch op een nato’ ?

… een lekker fikkie! :rofl:

nato_fikkie

Branden goed hoor, die stoffen bandjes. Dus ûh nee! Niet doen een ‘nato’ op een dresswatch of op welk ander horloge ook. Tenzij je een ruimtepak aantrekt en je een horloge er overheen wil dragen, dan kan 't prima. :wink:

Laat ik nou net voor mijn werk altijd in een ruimtepak lopen. Blij dat je het goedkeurt!:joy:

1 like

Haha, in dat geval: Nato op een dresswatch? Ja, doen! :sunglasses: :wink:

Sorry, ik kan het echt niet verdragen. Néé, neen, njet … gewoon niet doen!