Haha, das een leuke variant! Ik probeerde het eerst ook zo, maar dacht dat het niet stevig zou zitten. Dat de band door de dikke yaffle link heen zou schieten en los zou komen, maar dat valt dus reuze mee.
Even een vraagje: waar horen de ringen ongeveer te zitten? Op de plek waar normaal de sluiting zit? Want ik zie ze ook regelmatig zowat tegen de lugs van de bovenzijde zitten.
Haha, das een leuke variant! Ik probeerde het
eerst ook zo, maar dacht dat het niet stevig zou
zitten. Dat de band door de dikke yaffle link heen
zou schieten en los zou komen, maar dat valt dus
reuze mee.
Even een vraagje: waar horen de ringen ongeveer te
zitten? Op de plek waar normaal de sluiting zit?
Want ik zie ze ook regelmatig zowat tegen de lugs
van de bovenzijde zitten.
–> Het is een beetje experimenteren wat het best uitkomt. Maar in de basis schuif ik de kast, nadat ik de band door de lugs heb gevouwen helemaal naar beneden, zo goed als tegen de ring aan. Dat zit voor mij het prettigste. Maar mijn pa doet het horloge juist in de midden…
Arno Schreef:
Een ‘vintage flap’…
Neo vintage…
Bedankt voor de leuke reacties (tu)
@ Seamaster: dankjewel! Ik had een viertal foeilelijke laminaatstalen liggen, nog nooit een vierkante meter van verkocht… Ik wilde ze wegdoen en opeens bedacht ik me dat het een mooie ondergrond zou zijn voor in de tent…
Tja die nato’s, ik vind het altijd prachtig als ik foto’s zie en heb ook diverse pogingen gedaan met verschillende horloges aan divers nato’s. In real life vind ik het altijd tegenvallen, zo’n klomp haken om de pols met een teveel aan band. Voor mij niet weggelegd kennelijk.
De kunst is om en een matching strap te vinden en de juiste maat. Met leer gaat dit dus regelmatig mis… Laatst kocht ik van Frenk twee leren nato’s… gelukkig paste de grijze echt perfect… en de bruine minder goed.
Die laatste heb ik dan ook cadeau gedaan in de hoop dat deze gemaakt is voor een andere pols…
Met die nylon dingen is het makkelijker. Je moet 1 keer de juiste maat weten en dan alleen nog maar lange lengtes kopen. Schaar en aansteker doen de rest…
Klomp ringen? Daarom draag ik geen zulu’s e.d. alleen nato’s… lekker plat en zeker niet storend. Sterker nog, het is ook weer de kunst om ringen te zoeken die matchen met de kast… of inlay…
Ja… het is wat Maar ja… je moet iets tijdens de "slaapjes"op pappa-dag (tu)
Ik ga ook weer eens wat Natos bestellen. Zit toch wel leker en ik hou van de afwisseling. Deze combi vind ik overigens super. Is wel een Zulu strap maar ook heel mooi.