Nato van leer, maar dan anders!

Erg gaaf gemaakt!
Maar die bevestiging lijkt me niet zo heel stevig… Ik weet niet hoe dik het leer is, maar ben je niet bang dat het kan scheuren als hij maar op 1 dun strookje vast zit? Als het stevig genoeg is, zeg ik Erg gaaf!

Voor de stevigheid ben ik niet bang, het enkel flapje is om het horloge op zijn plek te houden en de twee andere flapjes hangt het horloge aan.

Tussen de bedrijven door een nieuw bandje gemaakt, nu is het helemaal goed.
Zoals te zie is het ontwerp iets aangepast, ik vind het zo veel beter.

Het leer is 1.5mm dik.

2 likes

Ah ja even andersom in m’n hoofd gehad… Ik zag de foto van de onderkant en daar ging het even mis :stuck_out_tongue: Laten we het erop houden dat het vanmorgen iets te vroeg was…
Erg gave nato iig!

Overigens, een schitterende klok waar de nato aan zit! Echt een pareltje :slight_smile:

Gaaf idee… en dan is een Lasersnijder wel handig…ook die vaste Keeper vind ik een leuke vinding… :thumbsup:

Origineel en erg geslaagd!!

Erg gaaf. Krijg door dit soort topics altijd zin om zelf bandjes te gaan maken. Heb er helaas het gereedschap niet voor in huis.

Vind het bandje geweldig !
De keeper met het stiksel aan de buitenkant vind ik wat minder,…
Je eigen logo op het bandje vind ik dan wel weer erg geslaagd !

1 like

Ben t met contadino eens over de stiksel en logo.

Apart dat inkepingkje in de band. Kende ik nog niet.

Geweldig idee en ditto uitvoering.

Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat je bij de Nato normaal een flap over houd die je dubbel kunt vouwen, dit vind ik een mooi gezicht en mis ik hier.
Maar er zijn minstens zoveel mensen die zich dood ergeren aan die flap.

Yep, ik had n pvd zulu met flap, maar wel n xl maat die ik nergens zonsnel zonder flap kon vinden. Dus die flap er maar zelf afgemold :blush:

top gedaan. Dit zou mij dus nooooooit lukken!

Ik moet zeggen dat de lasersnijder een handige hulp is.
Zonder kan het ook maar dan komt er wat meer handwerk bij kijken, ik zie hier genoeg leren banden voorbij komen die met de hand gemaakt zijn, die zien er ook erg strak uit.

Hij is prachtig. Alleen het passantje lijkt me niet praktisch.
Steekt ver uit en dat lijkt me niet prettig dragen in combinatie met een overhemd

Oeps , al scrollende naar beneden, zie ik dat mijn opmerking over het passantje al niet meer van toepassing is.