Wat leuk dat je aan de hand vd foto vh platform het blok herkennen, ik zat ook al te kijken ![]()
Van harte! En pohhhh wat een killer collectie beb je toch! ![]()
![]()
leuke beater,
draag hem met plezier
Mooie Seiko. Veel plezier ermee.
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze werklustige Seiko!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een robuuste tijd mee. ![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Zo dat is een serieuze dikkert! ![]()
Erg cool, past helemaal in de omgeving waar hij gedragen gaat worden.
Mooi man!
Veel draagplezier onder de job,goede beater ttz als je niet zelf het noorden moet houden,is zekers bruikbaar hiervoor maar de bezel is niet super strak,hoeft ook niet echt voor een niet duiker.
Bam. Mic drop! ![]()
Met de Seiko erbij als beater, is dit ook bijna de perfecte collectie. Heerlijk!
Ik zit voornamelijk in mijn kantoortje ![]()
Ga t dunnetjes overdoen met de NB ![]()
Ik ben nu een week thuis dus over twee weken pas aan de beurt.
Ja die verkeerde afslag heb ik al een tijdje geleden genomen ![]()
![]()
Bestaat denk ik niet ![]()
Het is een beater. Heb je enig idee wat de rest vd collectie bij 'm is? ![]()
Lekkere beater! Mooi tussenmaatje ook tussen de gewone turtles en de spb317-achtigen.
Had je voor deze baan niet beter voor een Royal Oak Offshore kunnen kiezen?
Nuttige scherpe opmerking van je, vast bedoeld om me een streek te geven, lekker nuttig, maar geen probleem verder dat kan ik wel hebben van een collega horlogeliefhebber!
Echter toen ik mijn remark maakte had topic opener nog niet de rest van zijn prachtige collectie zichtbaar getoondā¦je welgemeende verontschuldigingen zie ik met interesse tegemoet
Leuke post! Enorm tot de verbeelding sprekende werk omgeving, stay safe en draag 'm met plezier!
Nou, ik zie niet waarom?
Je beledigt hem met het feit dat hij er op achteruit gaat.
Ik zou de opmerking niet leuk vinden; Waarom zou je er als horloge liefhebber op achteruit gaan?
Dus, steek je hand in je eigen boezem! ![]()
Heb jij ondertussen al je excuses aangeboden voor jouw āneerbuigendeā opmerking over zijn nieuwe Seiko dan?

ik verontschuldig mij voor het gegeven dat ik jou had ingeschat als een volwassen persoon die zijn ongelijk durft toe te geven, ik heb je te hoog ingeschat, veel te hoog , sorry daarvoor
Het is al Little Friday hier zie ik!
In topic: super gave collectie, en een fantastische beater! Seiko all the way! Prachtig ding en helemaal op zn plek daar!
Dat is een fijne stoere beater zeg! Gefeliciteerd en werk ze.