Nette metalen band

Ik heb een vraag in plaats van een aanvulling op deze discussie, maar probeer het toch maar even.
Wie heeft goede adressen of links naar leveranciers van metalen banden?

Alvast bedankt,
Ronald

Ragg Schreef:

Ik heb een vraag in plaats van een aanvulling op
deze discussie, maar probeer het toch maar even.
Wie heeft goede adressen of links naar
leveranciers van metalen banden?

Alvast bedankt,
Ronald

Ligt eraan waar je naar op zoek bent natuurlijk, maar http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-h64-Edelstahl-Uhrbaender.html heeft genoeg keuze/
Ook van o.a Vollmer en Staib

Ragg Schreef:

Ik heb een vraag in plaats van een aanvulling op
deze discussie, maar probeer het toch maar even.
Wie heeft goede adressen of links naar
leveranciers van metalen banden?

Alvast bedankt,
Ronald

Check PB!

Ik ben zeer tevreden over de pro 2 band op mijn Colt 2. Een zeer comfortabele band! Ik vind de pilot band die op mijn Blackbird zat echter iets netter en exclusiever ogen.

Een vraag hierop aansluitend: welke band zouden jullie aanbevelen op een Seiko Bullhead? Ik heb laatst een volledig gereviseerde Bullhead gekocht zonder de originele fishbone band. Ik heb me laten vertellen dat de fishbone te klein is voor de gemiddelde Europese pols. :wink: Jammer, aangezien het een prachtige band is. Maar welke zouden jullie adviseren?

harmdegraaf Schreef:

Een vraag hierop aansluitend: welke band zouden
jullie aanbevelen op een Seiko Bullhead? Ik heb
laatst een volledig gereviseerde Bullhead gekocht
zonder de originele fishbone band. Ik heb me laten
vertellen dat de fishbone te klein is voor de
gemiddelde Europese pols. :wink: Jammer, aangezien
het een prachtige band is. Maar welke zouden
jullie adviseren?

Er worden nieuwe/replica’s gemaakt van de fishbone die wel een goede lengte hebben.
Volgens mij door swedefreak en / of mr seiko (googlen helpt je verder), ze staan op ebay. Ik heb een originele en een replica gehad, die laatste is (veel) beter.
Succes.

Ik vind de stalen band op de TAG Heuer Kirium een topper…
Oorspronkelijk heb ik 'm met rubber band gekocht. Na vele jaren “daily wear” was de rubber band aan vervanging toe en heb ik de stalen band er apart bij gekocht. Ongeveer 450 EU als ik me goed herinner.

Groet
Mark