Gisteren en leuke ruildeal gedaan met @Nickjackelson. Hij zocht een Speedmaster die ik in bezit had en zo dus tot een ruildeal gekomen met zijn Tudor.
Leuk gebabbeld over de hobby en het leven. Wat mij betreft een aanrader en tot een volgende
Gisteren en leuke ruildeal gedaan met @Nickjackelson. Hij zocht een Speedmaster die ik in bezit had en zo dus tot een ruildeal gekomen met zijn Tudor.
Leuk gebabbeld over de hobby en het leven. Wat mij betreft een aanrader en tot een volgende
Van Nick een hele mooie Junghans gekocht, faire Deal gemaakt. Supersnel en correct afgehandeld. Dikke
Moonswatch voor mijn dochter gekocht van @Nickjackelson. Fijne communicatie met Nick en snel verzonden. Kreeg er zelfs een extra bandje en een paar bandentooltjes bij.
Helemaal prima!
Janssen, duursport, speedmaster, BMW en liefde voor horloges. We hadden veel gemeen en het was dan ook erg prettig zakendoen. Mijn vrouw was verliefd geworden op een Breitling Chronomat 36 welke Nick in ‘het blauwe’ had staan. Snel een deal. Heerlijke kop koffie en de vlaai stond klaar (afgeslagen dat wel ). Ritje naar het zuiden meer dan waard!
Fijn contact gehad met @Nickjackelson voor de overname van een Garmin sportswatch.
Hij verstuurde zelfs al voordat ik kon betalen!!
Dat heb ik dan weer gedaan voordat het horloge aankwam. Fijne manier van zakendoen.
Aanrader!