Nickname wijzigen

Jullie zijn errug. KontenwasserBill was toch een nette, duidelijke naam?

Ik werk 37 jaar nu in de zorg. En al hebben we een heel eerzaam beroep. “Een roeping! Nooit iemand horen roepen behalve ZUSTER”
Dankbaar “eruit jij, ik moet zelf weten of ik wil douchen…(10 dagen niet gedoucht)”

Ik chargeer nu.

Het is echt super leuk werk en heb in alle velden mogen werken.
Toen ik me aanmeldde op het HF waren er een aantal mensen die zwaar beledigd waren want hun vak was zoveel meer. Wat ook zo is. Dit was ook een beetje opzet van mij. Veel zorgprofessionals durven goed voor anderen op te komen maar vergeten zichzelf nog wel eens. Toen de perfect storm geluwd was heb ik mijn naam aangepast :grin:

11 likes

Hahaha

Ik heb mijn oude account toen beëindigd en een nieuwe genomen. Ik zit ook al langer op het forum dan nu bij mijn profiel vermeld staat

:hugs: :tada: :tada:

1 like

Het kan hoor! Mijn naam is ook veranderd
Bericht naar Jur sturen

1 like

Dit was het antwoord van Jur :slight_smile:

1 like

Jij bent nu toch OpperKontenwasser? Off-topic: Afgelopen week helaas weer diverse keren met mijn directe familie in het ziekenhuis gezeten, ook op de SEH. Niets dan lof en respect wat alle mensen in de zorg in alle lagen voor de patiënten doen! Dan denk je wel eens: hoe houden ze het vol!

6 likes

Door lieve mensen zoals jij die het benoemen en het weten te waarderen.

5 likes

En ja hooorr! Mijn nickname is gewijzigd… de reden voor wijziging btw was dat ik toch niet prettig voelde dat mijn achternaam eigenlijk mijn nickname was :sweat_smile:

2 likes

geweldig :joy:

Zeker niet, gewoon een mooi verhaal wat blijft hangen.
Ik kon er destijds al smakelijk om lachen (en nu weer) wat rot voor de mensen die deze capaciteiten om de humor er van in te zien niet hebben.
Ach “their loss” en geeft ons de ruimte om van tijd tot tijd dit mooie verhaal te memoreren en het weer met een grote glimlach te lezen.

Alle respect voor alle kontenwassers in alle oprechtheid!

3 likes