NielsV

Horloge gekocht van @NielsV

Was super ingepakt, vlotte verzending en goede communicatie.

+1

1 like

Nato bandje leer gekocht niels
Super snel binnen top :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Ik had door dat Niels een leuke Squale op de kop had getikt. Heb Niels toen op een dag benaderd dat als hij ooit het horloge van de hand wilde doen hij mij zeker moest benaderen.

Dus toen Niels bericht heel onverwacht binnen kwam gelijk de deal gesloten en enkele dagen later en zeer net verpakt het horloge ontvangen. Dit is trouwens al de tweede keer dat ik zaken doe met Niels en zoals velen voor mij erg tevreden! Wederom dank @NielsV

1 like

Van @NielsV zijn Revue-Thommen over kunnen nemen. Snel in de communicatie, snelle afhandeling en goed verpakt.

Ik ben er super happy mee (en de afhandeling) en kan niet anders dan een deal met NielsV enorm aanrader.

:+1:

1 like

Super zaken gedaan met @NielsV
Nette, snelle communicatie en binnen 1 dag (bombproof) verzonden. Nogmaals dank Niels! :+1:t2:

1 like

Canvas band aan @NielsV verkocht.
Vlotte deal, aanrader dus👍

Bandje gekocht van @NielsV
Prima contact en heel snel verzonden! Aanrader!

1 like

Voor de tweede maal een horloge van @nielsv overgenomen.
Heldere communicatie en horloge zoals omschreven, tevens snel afgeleverd.
Prima deal wat mij betreft.
Tot een volgende.

1 like

Horloge gekocht van niels vlotte deal gemaakt
en reageert snel. Bedankt en tot de volgende :+1:

1 like

Fijne deal met @NielsV! Snelle communicatie, en alles volgens afspraak! Top, thanks Niels!

1 like

Seiko overgekocht van @NielsV. Lekker makkelijk communiceren en horloge was in topstaat. Verzending ook bulletproof. Highly recommended!

1 like

Vandaag in een leuke ruildeal een mooie Oris duiker van Niels @NielsV overgenomen en dat was een prima ervaring :ok_hand:t2:

Tot een volgende keer!

Een leuke ruildeal met @NielsV afgesproken, ging erg soepel en vlot. Prettige ervaring, zeker een aanrader!!

1 like

Ik sluit mij aan, leuke ruildeal met @NielsV !
Mijn eerste Tag Heuer en meteen een blijver!

1 like

Ik sluit mij bij aan bij de goede ervaringen met Niels@NielsV. Een prachtig horloge van hem overgenomen. Gewoon top in alle opzichten.

1 like

Prachtige Hamilton en een hele gave Seiko Stargate van @NielsV overgenomen. Beide in topstaat. Fijne communicatie en snelle verzending. Dank je wel Niels!!
Oja de pakjes kwamen ook supergoed verpakt aan.

1 like

Horloge gekocht van Niels. Top! :+1:

1 like

vandaag snel en soepel een UTC van @NielsV gekocht, nu wachten op PostNL :yawning_face:

1 like

Afgelopen week heb ik een Hamilton Khaki Field Mechanical op staal (42 mm) gekocht bij Niels. Goede deal gemaakt. Horloge is in goede staat. Niels was heel communicatief, snel in de antwoorden en het betalen en verzekerd versturen ging in goed overleg. Naar volle tevredenheid dus! Niels is een goed en betrouwbaar adres voor de aanschaf van een (tweedehands) horloge.

2 likes

Vandaag via een ruil een lang begeerde Stowa Flieger overgenomen van @NielsV. Onder het genot van een biertje even bij gekletst over onze horlogehobby. Aanrader!

1 like