Niet de bedoeling: NA Oris 40th Squadron

Gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Er zijn er een aantal vergeven aan AD’s hoeveel weet ik niet.

1 like

Altijd funshoppen, je weet nooit wat je tegenkomt :joy::joy:

2 likes

Nee dat heb ik nooit. :joy:

Maar leuk voor je dat jij dat wel hebt. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Oris Limited als eerbetoon aan de Seaking!

Verleden tijd. De basis Koksijde vanwaar de helikopters opstegen wordt gesloten.
De nieuwe heli’s gaan nu vanaf de luchthaven van Oostende het luchtruim kiezen.

6 likes

Niet helemaal waar… zal nog tot een eind in '20 duren voor de vervanger van de Seaking ( NH90) naar Oostende verhuist ;-). O ja, informatie uit 1ste hand. Mijn broer vloog op de Seaking en nu op de NH90.

3 likes

Super mooi. Begin ook een zwak te krijgen voor Oris

1 like

Misschien is deze 40th Squadron dus ook wel iets voor jou :wink:

Even off topic, ik zag/zie ze regelmatig in actie als ze bij ons een winching komen oefenen.

Tijdens de Last flight van de laatste 3 Seakings samen enkele maanden geleden hebben ze de verschillende kustgemeentes aangedaan.

3 likes

Helaas… Ik vlieg op de Mighty Herc ( C-130H)…maar als breitling mee kijkt, een LE van de B55 zie ik wel zitten :joy:

2 likes

Dat is wel heel gaaf :sunglasses:

1 like

Dat is dus een heel erg mooie spontane aankoop.
Zul je geen spijt van krijgen. En als je dat wel een beetje hebt, zal de waardering uiteindelijk alleen maar groeien.
Succes er mee.

1 like

Spijt heb ik zeker niet, een boze vrouw wel :flushed:

die heb ik maar gauw wat geld gegeven als goedmakertje :joy: :joy:

Prachtige Oris (zo overwacht ben ik destijds ook aan mijn Oris Big Crown gekomen). Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Dat zijn de mooiste aankopen! Geen emotie, maar pure wil. Dat zijn tegelijk ook de beste om te laten liggen, maar als je hem dan toch mee hebt genomen kun je er ook goed van genieten (behoudens een paar korte ‘waarom’ momenten).

Dus, geniet van de aankoop! Veel plezier ermee.

2 likes

Heel mooi omschreven @Dave76
Past precies bij mijn gevoel :blush:

1 like

mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd! Naast de Aquis nu Kris?

1 like

Dit zijn de leukste, onverwacht en toch hartstikke gaaf. Gefeliciteerd en dank voor het delen!

1 like

Gefeliciteerd mooie aankoop

1 like