Niet normaal polygonaal

in de jaren '70 was dit wel een dingetje, die veelhoekjes

7 likes

Excellente keuze. Groen is ook mooi.

1 like

Kun je een 44GS kast als polygoon weg zetten? Er zitten meerdere hoeken en vlakken op, maar ik aarzel, ik vind het net zo min zuiver als die brutalistische AP die hier genoemd wordt, hoe cool hij ook maar moge zijn.

Eerlijk gezegd weet ik totaal niet waarover je het hebt en ik heb ook totaal geen zin om het op te gaan zoeken.

4 likes

Ik heb fan van de Dietrich OT (Organic time) modellen:

1 like

Ik vroeg het dan ook niet aan jou, maar aan @Lux , de topicstarter. :slight_smile:

Ik reageerde dan ook niet op jou maar op de openingspost van de topicstarter.
Als ik per ongeluk op jouw pijltje gedrukt heb in plaats van op antwoorden hiervoor mijn nederige excuses.

Facet kast net zo leuk. Meeste niet-rond is al gauw wel rond glas vrees ik, zeker in de betaalbare hoek. Beide hebben Wel wat wmb. Maar heel zuiver misschien niet nee. Maar eigen interpretatie net zo belangrijk toch

Ah, in dat geval mijn excuses, ik dacht dat je op mijn post had geantwoord. We kunnen elkaar de hand geven, we hebben het allebei niet begrepen. Ik ben dan ook een simpele man met simpele horloges.

1 like

Kom kom zo simpel zijn jouw horloges nu ook weer niet.

Geheel nieuw horloge dan , de Voxel met als complicatie de automatische wisseling van de uuraanduiding, dus 12 wordt 14 , 16 etc in de middag. Niet normaal dus, voor 2850,- ex met een mooie afwerking.

[VOXEL Meridion VX01-E | INTRODUCING]

3 likes

Fraai de minuscule dag/nacht extra

Nieuw is het niet, dat deed Gruen al in de jaren 50.

Wel cool natuurlijk. Buiten het feit dat ze er weer een putdeksel van 41.5mm van gemaakt hebben. :smile:

3 likes

1 like

Ik bedoelde vooral in combinatie met de hele kleine indicator op 11uur. Verder sluit ik me bij je aan qua deksel

“Men” heeft het altijd over een Square, maar ik zou er toch wel eens een discussie over willen aangaan… :thinking:

2 likes

Nee, dat de Gruen zoiets al had weet ik ook wel maar het is een nieuw merk en daarmee een nieuw horloge, voor het eerst uitgebracht. En meerhoekig ipv rond.
En er werden hier voornamelijk oude/vintage horloges geplaatst dus daarom meldde ik ; Nieuw horloge en niet ; nieuwe complicatie.

1 like

Square met afgeronde hoeken? Of is dat geen discussie :smirk:

1 like