Niet zeuren maandag, wat dragen jullie op zo'n belangrijke dag?

ah ok Hong Kong, komen er dan nog extra kosten bij??? 20 euri denk ik he of? …

En nou niet gaan zeuren dat 'ie niet in kleur is hè!

6 likes

Ik heb geen invoerrechten betaald, die Chinezen zetten er altijd op dat de waarde maar een paar Euro is en vreemd genoeg gaat dat meestal goed.

Als je pech hebt moet je 21% btw plus inklaringskosten (meestal iets van 12 Euro) betalen; totaal dus inderdaad een dikke 20 Euro.

1 like

Ik heb m’n Murphy Vostok om vandaag. Dave zette die te koop op het PMWF destijds als één van z’n test horloges. Ik kon kiezen welke bezel ik erin wilde hebben, vond deze wel leuk (Coke bezel) Op mijn verzoek heeft hij vervolgens een bij hem voor mij afgeleverde Chinese stalen band en het hele horloge geparelstraald (bead blasted) of hoe noem je zoiets in het Nederlands.
Inmiddels is het nokje van die clip verdwenen en zit de Murphy Mod op een geborstelde WilliamJean mesh band (die je gewoon veel goedkoper kunt kopen in China!, WJ verkoopt e.e.a. tegen dikke prijzen, maar haalt volgens mij gewoon uit China) Ik zoek nog een vervangende clip voor die gestraalde band.

Eerste foto van Dave Murphy…

Deze foto van mij:

4 likes

Ik wil vandaag ook niet zeuren maar wat doet een Tachymeterschaal op een horloge met Decentrale secondewijzer😳

1 like

Mooi ding! Wil ik ook :heart_eyes:

Groet,

Tecco

Bullet proof, ook op maandag! :smirk:

[URL=http://s1079.photobucket.com/user/eayden/media/image.jpg1_zpsrrj7oa9o.jpg.html]

[/URL]

3 likes

Net als afgelopen zaterdag bij een roeiwedstrijd door Amsterdam dit Seikootje…

4 likes

Dave is regelmatig te vinden op het Wallet Friendly Watch Forum… :smile:

Maandag Quarts dag (@Tissot62) & Bullet proof (@Paul) :+1:

Elektronika 5, de Kalashnikov onder de Russische horloges :grinning:
Fijne maandag verder :sunglasses:

5 likes

Weinig te klagen met deze dresser

5 likes

5 likes

Ik zou even kijken of je nog garantie hebt, hij is geel uitgeslagen

1 like

@Monaco Ik had een appeltaart gebakken voor Driekoningen dus het zal een beetje meel zijn

1 like

Dit brok antiek. Met Tissot 2030 quartz.

2 likes

Een Citizen maar…

4 likes

Maar…wel een hele leuke

Voor mij weer deze vandaag , en mag inderdaad niet klagen want mede hierdoor een leuk gesprek gehad bij een klant.
Dame van de receptie droeg een mooie stalen DJII met witte wijzerplaat…!

Pieter.

4 likes

9 likes

Deze…de liefde groeit!

5 likes