Nieuw bij HF! En mijn eerste NA

Jammer dat je het gisteren niet vroeg :kissing_heart:. Gisterenavond laat heb ik er 2 besteld. Ik twijfelde nog aan de prachtige band voor de Sarb 33 en 35. Maar net als de Sarb017 heb ik geen van drieën nog​:grimacing::grin:.
Het is leuk om het verhaal van de eigenaar Larry op you tube te bekijken. Zijn overtuiging en passie voor Seiko (en inmiddels andere merken) maakt het een sub merk van jewelste. Bruce Williams heeft er een mooie opname over gemaakt. Hij zegt hierin dat hij zijn originele band veilig heeft opgeborgen en met meer dan veel plezier de Uncle Seiko nu draagt.

Ik heb er alvast 2 besteld vanacht, voor mijn Seiko Pogue en UFO (deze laatste moet er ook nog komen​:grimacing::joy:, ff wachten op budget​:stuck_out_tongue_winking_eye::hugs::innocent:)
1 like

Welkom!

1 like

Welkom P. :grin::+1:

1 like

Welkom en heel veel plezier met de SARB, prachtig horloge en toekomstige Seiko klassieker in wording👍

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons forum. Geniet van je SARB.

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Welkom !!

1 like

Welgekomen!

1 like

Ik heb zo’n miltat/strapcode metalen bracelet op mn sarb zitten.

Draag die Sarb eigenlijk nooit meer. Best zonde.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom P!

1 like

Welkom en veel plezier op het forum :handshake:

1 like

Welkom! Veel draagplezier! Heel veelzijdig horloge!

1 like

Welkom!

1 like

Ik ben ook nieuw, en nog zonder horloge haha. Welkom mooi horloge heb je!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Sarb vind ik tot nu toe een van de fijnst horloges qua afmetingen voor mijn 17 cm pols.

Van harte welkom! Met de SARB033 heb je een prachtig horloge in huis gehaald, gefeliciteerd!

1 like

Dank ben er erg blij mee!

1 like

Welkom! Al een eerste NA op het oog? Of een favoriet merk?