Nieuw binnen: Casio G-Shock DW-5035D-1ER (35 anniversary)

:wink:

1 like

Ja zag het en pas m’n bericht net aan :wink:

De tekst op de voorkant lijkt eerder geel…of is dat vertekening op de foto?

1 like

Dat komt een beetje door de nabewerking van de foto’s. Ik zal even kijken of ik de ‘echte’ kleur kan terug toveren.

1 like

Hoppa.

7 likes

Ah…idd. Ja mooie kleuren combi. Weer iets anders dan standaard rood.

Ik vind hem eigenlijk veel gaver dan de 5000😎

1 like

Toevallig. Ik knip net twee snelle duoshots.

5 likes

Mooie foto’s en die DW is erg netjes. Apart die sunburst. Zo lijkt de GW opeens saai. Verkoop die laatste aan mij dan: ben je er maar van af.

De 5035 is optisch mooier maar je wil gewoon een 5000. Simple as that.

1 like

Ja echt lekker retro en een topper, snel doorschuiven dus naar het blauwe gedeelte dus in jouw geval :joy::wink:

1 like

Ik vind ze beide wel mooi. De een heeft weer net iets wat de andere niet heeft.Gewoon allebei houden dan krijg je ook geen spijt.

1 like

Zit jij nou ook al op die 5000 te azen? :wink: Er zijn nog drie wachtende voor je :joy:

1 like

Hahaha altijd in de markt voor een koopje zeker omdat jij zuinig met je spulletjes omgaat en niet draagt :joy:

1 like

Behalve die ene keer dat ik mijn Squale op de straatstenen liet kletteren. :expressionless:

2 likes

Auw!!

1 like

Geinig maar…

Nahhh

1 like

Hij heeft hem van mij overgenomen en ik heb er een keer een zomer vis mee lopen schoonmaken in Gambia, dus je kunt je voorstellen hoe hij ruikt

2 likes

Een G is altijd lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb de deze nog? Ik ben op zoek

1 like

Een gw5000 hoort gewoon in een gshock collectie wat mij betreft :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes