Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik heb alleen een beetje moeite, maar dat ligt aan mij, om de engelse horologische termen naar het NL over te zettenā¦
goed idee!!
Deze is bij mij ook binnengekomen en ik was nogal verbaasd over het formaat. Handbook is wat verkeerd omschreven, het had beter armbook geheten. Ik heb het eens snel doorbladerd en het ziet er op het eerste gezicht toch mooi uit met glossy paginaās en de vele afbeeldingen. Ik heb mān lectuur voor begin 2017 al gevonden, denk ik
Heb hem ook binnen. Aanrader! In begrijpelijke taal uitleg over allerhande techniek en complicaties. Prachtige fotoās. Fijn lezen hoor!
En zojuist ook besteldā¦had van de chef een bol.com cadeau kaart voor de kerst gekregen (hoe origineel ) maar zo krijgt hij toch nog een leuke bestemming!
Hier ook besteld. Levering op 4-1-2017
Bij mij ook uiterlijk 4-1. Ik ben benieuwd of de boekhandelaar al in de gaten heeft waar die bestellingsgolf van de laatste maand vandaan komt
edit, ze mogen @robertgerard en @Dpvh wel een bloemetje sturenā¦
Doe maar gewoon dat boek
voor de Nederlandse benaming van horloge onderdelen hebben we een paar jaar geleden de Friederichs Dictionaire gescand, heb 'm even hier geupload:
http://wikisend.com/download/447428/Friederichs-Dictionaire-NL.pdf
het is wel zo dat voor sommige delen meerdere termen gebruikt worden, maar misschien helpt het een beetje; in het forumarchief staat trouwens ook nog de post ābenaming uurwerkonderdelenāā¦
Hey die kende ik nog niet, geweldig, thanks!!
vind het een prachtig boek, mooie fotoās , veel info ,en ook het boek over de 12 horlogemakers is erg interessant.