Nieuw: dikker kan bijna niet. Oris Aquis Pro 4000m

Die tweede foto was heel herkenbaar, maar dat was de Omega Ultradeep (28mm hoog)

3 likes

Hier zou ik niet vrijwillig mee gaan rondlopen.

Ik denk dat Oris ook wel snapt dat niet veel mensen dit zullen dragen in hun vrije tijd of naar hunkantoor baan. Het lijkt mij eerder een soort prestige projectje net zoals de Deepsea en Ultra Deep.

2 likes

Hij is dik maar wel erg mooi!

Mooi uithangbord voor Oris. Maar verder gaat het nergens over.

4 likes

Misschien wordt dit een LE van zeg een stuk of 10 voor de enkele liefhebber(s)?

Afschuwelijk en 4000 meter diep kom ik niet dagelijks dan zit ik bijna in Nieuw Zeeland.
Ik vind er ook wat van liggen laten…

1 like

WoW, ruig!
Super voor de brede polsen.
Niet voor mijn polsje helaas.
Bravo, mooie Oris :ok_hand:t3::ok_hand:t3:.

2 likes

Op die 1e foto echt fraai maar in de praktijk compleet ondraagbaar, gimmicky bijna. Lijkt mij een uithangbord horloge idd.

Ik kom bij de afwas tot max 10cm, dus nee :thinking:.

SERIEUS mooier dan een PLOPROF??? :man_facepalming:

14 likes

Ook ik zal hier niet snel mee rondlopen. Niet mooi maar wel vind ik hem er hoogwaardig uitzien.

1 like

Hear Hear! :muscle:

2 likes

Ik vind hem geweldig en zou hem zo dragen. Alleen voor 6K …
Voor dat geld zou ik serieus iets anders kopen. Dan maar iets dichter bij het aardoppervlak blijven. :grin:

1 like

Een deurpostenrammer 1e klas :laughing:

3 likes

Echt over de top :grinning_face_with_smiling_eyes: enorm gaaf apparaat en enorm gaaf dat Oris dit uitbrengt :muscle:
De kleur van de band en de golfjes op de wijzerplaat mogen ook wel op de reguliere Aquis

3 likes

Ik dacht ook niet aan de “tuna” maar aan dit blikje :wink:

:joy: Idd

2 likes

@Draco_Laco

Is dit niet iets voor je broer als die even door spaart.

Meine gute wat een apparaat :grimacing:

[spoiler]zou m weleens willen passen met mijn kippenbotjes :crazy_face:. Ben binnenkort toch in de buurt van een ad.

[/spoiler]

1 like

48 likes