Nieuw forumlid

Met je bank-app een extra rekeningetje openen, en 50 euro per maand automatisch daar op gooien ( = .600 pj, met een beetje mazzel heb je hem over 5 jaar ). Elke stuiver daarboven is meegenomen, zoals vakantiegeld ( stiekem een meiertje extra :shushing_face: ).
Op je 46e verjaardag heb je hem :gift:

Wel leuk dat je precies ook op 16 januari jarig bent… maakt het wel wat grappiger.

1 like

Foto’s van mijn horloges zullen er zeer zeker aankomen !

Welkom Melvin

Mijn beste,

Leuk, weer een enthousiaste HorlogeLiefhebber!!
Melvin, van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Zou je de combinatie naam en volledige geboortedatum niet beter weg kunnen halen?

Welkom hier.

Welkom op HF !
…maar, camera kapot ?
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

image

Welkom op het Horloge Forum, met geduld en inspanning komen dromen toch wel vaak uit! Veel plezier hier en succes!

Welkom Melvin!

Welkom! Die rolex komt vast goed. :slight_smile: Geniet van al het moois dat hier op het forum voorbij komt.

Hahaha, wat ben ik dom zeg. :man_facepalming: En Melvin zegt het zelfs nog zo expliciet! :joy: Dat is wel echt lachen zeg. :+1:

1 like

Welkom, Melvin en veel plezier op ons forum.

Welkom hier op HF! Heerlijk, dat dromen over horloges die vooralsnog buiten je bereik liggen. Het erge is, dat er twee verschuivingen zijn. Je schuift zelf op in de richting van je grote wensen en die wensen worden duurder en duurder. Sorry hoor, maar de horlogehobby is echt een rot hobby voor je relatie en portemonnee .

Welkom :+1:

Welkom ! En veel plezier hier en met je horloges !

Welkom!

Ik zag deze toevallig op MP voorbij komen.

Welkom op het forum. Geef je pinpas vast aan je echtgenote. … en pas op voor het Rolex virus blijft heersen op het forum is nog geen vaccinatie voor