Nieuw hier, hallo! -Minotto

Daar gokte ik al een beetje op :wink:

Schitterend Hans! En welkom!

woooow :star_struck:

image

Welkom

Welkom! Ik ben diep onder de indruk van je ‘otto’. Ontzettend gaaf project! :heart_eyes:

Van harte welkom. Pracht auto zeg, maar daar ligt vast geen electro torretje onder de motorkap.

Welkom

Meine güte… wauw!

En welkom.

Welkom en wat een beauty die auto zeg :heart_eyes:

Minotto. Mooi. Daar past een Minoris goed bij :+1:

Ik las op een website dat Minotto een soort verbastering is van mijn auto. Humor :rofl:

Welkom Hans.

1 like

Welkom hier op het forum.:+1:

Over je auto heb ik al het nodige gelezen en ik heb hem ook al een keer in het echt mogen aanschouwen. Geweldig project. :+1:

Daar hoort natuurlijk wel een mooi mechanisch horloge bij, dat ga je hier vast vinden.

Welkom Hans, sterkte met deze vers… hobby !

20190823_073131

Welkom!
Blijft een mooi project, goed te horen dat de belangstelling er is voor de Minotto :ok_hand:
PS, is het nog gelukt met de deurscharnieren? :wink:

Dan kan ik alleen maar zeggen: goed bezig :+1:t2:
Ben zeer onder de indruk van jouw “hobby” projectje.
Er mag meer beeldmateriaal gezien laten worden, natuurlijk wel met horloge :wink:

Hans, van harte welkom hier! :+1:

Welkom Hans, veel plezier met deze verslaving die horloges heet.

@Pablo1971 - neuh… geen electro torretje. Eerder omgekeerd. 580 van Ferrari’s lekkerste paardjes, verdeeld over 12 cylinders…

(En sorry, heb geen foto van mijn Hamilton er naast)

2 likes

@TimeLapse - LOL.

Of een Minotto Marina. Alleen heb ik niks met bootjes.

Doe mij maar Flieger uurwerken. (Wat overigens ook de grootste kolder is. Ik ben ook in het gelukkige bezit van een vliegbrevet en een paar - ook zelf gebouwde - vliegtuigjes. De enige keer tijdens het vliegen dat ik mijn Flieger Uhr bekijk is wanneer ik wil weten hoe laat het is. Daar heb je echt geen chrono met allerlei toeters en bellen bij nodig. Flieger uurwerken zijn vooral handig aan de bar van de vliegclub. En daar kan je niet met een “Marina” klok aankomen. :wink: )

1 like