+1
Echt een top klok (tu). Is bij mij ook de kroon op mijn collectie. Nu alleen nog een BMW en het plaatje is compleet
… en natuurlijk welkom hier!!!
mooi horloge! Ik ken de milgauss alleen maar van fotos, ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet.
mooie binnenkomer!
Gefeliciteerd, het blijft een bijzonder model (tu)
Prachtig horloge, ben zelf ook wel van de kleurtjes. Iemand de Milgauss wel eens op bandje ipv staal gezien? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Veel plezier ervan!
Mooi zo,n milgauss (tu)
welkom hier en gestoord is niet erg maar let wel op dat je niet getikt raakt.
floris Schreef:
Mooi horloge gefeliciteerd, maar ik vind het wel
knap om in een stilstaande auto zo onscherpe foto
te maken
(:D(:D(:D:)-D
Welkom!
Zelf heb ik helemaal niks (NIKS! ) met 99% van de Rolex modellen.
Laat deze nu net de uitzondering zijn die de regel bevestigt. Ik vind dit een prachtig horloge. (met dien verstande dat ik het alleen nog maar op foto gezien heb…)
Gefeliciteerd.
welkom op dit mooie forum! hier past zo’n fraaie Milgauss.
Veel plezier er mee (tu)
Welkom en proficiat met je mooie aanwinst!
Bedankt voor al jullie positieve reacties. Ik voel met zeker welkom op dit forum. Zoals GroteBozeWolf al in zijn reactie vermeld, ook ik heb niks met Rolex behalve dan de Milgauss en met name dan de G(lace)V(erte). Na deze tweemaal live te hebben gezien heb ik (na ‘intern’ overleg uiteraard) besloten deze aan te schaffen. Maar dan nog de keuze waar. Mede op ‘íntern’ advies deze uiteindelijk aangeschaft bij SC te Amsterdam die er gelukkig een in voorraad hadden. Hier bijzonder professioneel geholpen. En nu snel aan het werk.
Mooi hoor,veel draagplezier gewenst.
groet
Onwijs mooi horloge, één van de allermooiste Rollies in mijn ogen!
Echt een knap horloge, gefeliciteerd! (en de secondewijzer is assorti met het Opel logo)
Een mooie entree zo’n Rolex Milgauss!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.
Welkom overigens Dutchben, op dit robuuste horlogeforum.
Hét forum, waarbij de passie der materie, hand in hand gaat met het kameraadschap van de mens achter het horloge!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Welkom hier en met zo’n binnenkomer zit je altijd goed!