Nieuw horloge-initiatief van twee HF leden

Succes mannen!

2 likes

Echt leuk!
Heel veel geluk en succes en ik volg jullie inmiddels op Instagram.

2 likes

Veel succes mannen!!

2 likes

Top dat jullie de stap nemen. Altijd goed om je hart te volgen en van je hobby je werk te maken (weliswaar naast jullie normale werk als ik het goed begrijp). Heel veel succes ! :+1: :grinning:

2 likes

Hoop dat jullie een lekkere plek gaan innemen in horlogeNederland, België en way beyond!

Zal een kwestie van ‘tijd’ zijn, worden en blijven natuurlijk.
En ik vermoed dat deze missie gaat slagen als ik het enthousiasme van jullie zie

Enjoy the ride en vergeet niet af en toe tijd voor jezelf te nemen

Succes Roy en Roel :facepunch::slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Dank je wel, doet ons ook erg goed zoveel liefhebbers die ons steunen!

3 likes

Super leuk! Veel succes en ik kom graag een keer langs!

1 like

Al veel horloge op de website waar ‘verkocht’ bij staat. Dat is een goed teken :+1: Lekker bezig mannen!

1 like

Hahahaha leuk dat je het opmerkt! We hebben een mooie start gemaakt inderdaad. Leuk ook dat het ook veel HF leden zijn. En dat we nog steeds met veel leden als liefhebber kunnen bomen over horloges.

Fijn weekend allemaal! :facepunch:

3 likes

Vandaag de tekening… (nou tekening, het is inmiddels een serieus kunstwerk geworden) van @Jurk ontvangen.
Erg cool geworden Jur. Nogmaals dank , ook voor de succes wensen :muscle:

25 likes

Haha! Hij is binnen! Vet is hij geworden hè :ok_hand:
Nogmaals heel veel succes gewenst. Zoals het kunstwerk op inspeelt… jullie wagen letterlijk de sprong! Succes!!

5 likes

Heel mooi gedaan Jur. Hij krijgt een mooi plaatsje in de werkplaats straks :sunglasses::+1:

3 likes

Geweldig! Mooi werk weer.

3 likes

Mooi initiatief! Ga voor platina zeg ik altijd, veel suc6 met jullie buiseness venture!

2 likes