Mooi is dit man. Heel veel succes gewenst! Mocht ik ooit een Squale willen, dan weet ik waar ik moet zijn,.
Veel succes en plezier!
Mooi, heel veel succes.
Moest wel even lachen toen ik q-watch in het logo zag staan en uitsprak als kwatsch.
Ben benieuwd met wat voor moois jullie gaan komen.
Good luck!
Heel veel plezier en succes
Heel veel succes heren!
En gelijk een punt van herkenning
Gefeliciteerd ! Mooie en heldere website.
Machtig mooie sprong in het diepe, vanuit het warme HF bad in de spijkerharde wereld van de horloges. Ontzettend veel succes toegewenst!
Is Nederland eigenlijk niet een te klein land voor jullie aspiraties?
Edit: site biedt al een fraai assortiment!! Eigenlijk het bewijs van een gedegen voorbereiding! Hoed af, hoor.
Heerlijk nog een site om dagelijks even te koekeloeren.
Net even een blik geworpen op de site en moet zeggen dat ik het aanbod indrukwekkend vind voor een beginnend bedrijf.
Veel succes gewenst heren!
Wat leuk jongens en de juiste ondernemers spiritđđ» Heel veel succes en blijf genieten van al dat moois!
Veel succes
Succes heren!!
Heel veel succes lui en van harte gefeliciteerd
Proficiat! Veel succes!
Qua feedback. De link in de tekst bij de 1601 gaat naar AmsterdamVintageWatches. Dat is vast niet de bedoeling? Jullie hebben toch niet per ongeluk de tekst gekopieerd?
Een vliegende start
Succes heren
Beste HF vrienden,
Iedereen super bedankt voor alle steun en mooie woorden, we zaten heerlijk op onze roze wolk
Maar we zijn weer geland, en op een paar reacties terug te komen:
In de basis richten wij ons op de Internationale markt met de verkoop via de webshop en marketplaces. Wil je afspreken dan neem even contact op via de website of email.
Als even meld dat je van HF komtâŠ
Dat zit niet in het vat helaas, we moeten dit stap voor stap doen en voor die accreditatie zijn wij nog niet klaar.
Bedankt voor de tips. We hebben de site zelf ontworpen en gebouwd. Een deel hiervan zijn bewust zo neergezet (de kroon is overduidelijk te zien, maar toch zien veel mensen dat niet). Kleurgebruik idem. We gaan echter de site wel doorontwikkelen, iedereen met een professionele achtergrond mag ons altijd PB sturen met meer tips.
Nee dat is niet de bedoeling. Het CMS doet wel linkvoorstellen bij teksten⊠is uiteraard verwijderd bedankt voor de tip!
Roelâs Royâs âŠof⊠Roelex & Roylex?
Ojee, jullie hebben al een naam
Succes heren!
Veel succes gewenst!
Goed bezig! Succes!
Gaaf! Heel veel succes gewenst!