Nieuw horloge

Passen kun je -virtueel- hier:
http://wereldhorloges.nl/wereld_passen

wel even beter lezen :wink:

Ik had dat al eerder gezien, maar als je dan op resultaat klikt zie je niks nuttigs echt. Maar ik neem aan dat ie past dus ik ga deze wel binnenkort bestellen.

Mvg: The Source

Edit: Ik had dit ingevuld:

Pols breedte: 18cm
Model: Rond
Maat: 42mm

Diameter is 42 mm
Van lug naar lug schat ik hem op een kleine 5 cm
14 mm hoogā€¦ daā€™s best hoog !

Sorry dat ik zoveel vragen stel nogmaals. Maar ik kan het beste dan nemen met:

Diameter: 42 mm
Breedte: 5 cm

Mvg: The Source

Beste Source,

mijn pols net even opgemeten en die is 16cm rond, mijn horlogeā€™s zijn niet groter dan 38mm. Dit omdat ik vind dat als ze groter zijn ze dan vaak buiten de pols uitkomen wat ik niet zo mooi vind. Als je twijfelt kan je het beste denk ik gewoon even passen. En voor dat bedrag zou ik zelf toch liever voor een Seiko gaan, een SKX 023 bijv.en als die te klein is, die is er ook in 40 en 42 mm geloof ik. Succes (tu)

Super bedankt Jaap-Wim! Je hebt me horloge kennis weer wat verbeterd dus ik ga nu echt kijken naar een 38 mm. Ik ben ook blij met je informatieve antwoord anders was ik nu 150 euro kwijt. Ik zal zeker je raad opvolgen en kijken. Ik moet nog eventjes op me nieuwe Internetbankier rekening wachten en dan ga ik op ten zeer op Marktplaats kijken.

Source, wat is jouw polsomtrek?

Volgens mij is dat 18cm volgens mijn moeder. (Volgens mij klopt dit niet)

Ps: Jij woont toch in Leidschendam en verkoopt toch horloges? Volgens mij heb ik dan je een mailtje gestuurd.

Nee hoor, ik zit in Hilversum.

18 cmā€¦ heb ik ook. Dan pas een monster prima, en dus dat horloge van wereldhorloges ook.

Meten: touwtje om je pols, en dan het touwtje nameten.
Of zoā€™n plastic meetlint waarmee moeders altijd bezig zijn als ze aan het naaien zijn.

Ik wou inmiddels melden dat ik goeie zaken met Adriaan heb gedaan. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de tips en de suggesties. Jullie weten helemaal niet hoe blij ik nu ben met deze fantastische horloge. Ik zal zeker vaker op het forum blijven voor tips en en weetjes. Ik hoop dat ik nog veel van jullie kan leren en dat we nog vaak over hologes kunnen praten.

Mvg: The Source

Leuk dat je nog wat gevonden hebt! mogen we weten wat het geworden is?

Groeten,

Stefan

Ben nu ook wel benieuwd ja. :slight_smile:

Hallo, The Source,

Gefeliciteerd met je aanwinst! Is het een Rus? Heb je ook fotoā€™s?

Groeten, Tom Vreeken.

Ik weet het lekker al, maar ik zeg niksā€¦
Hoe dan ook, ik wens onze waarschijnlijk jongste aanwinst op dit forum er heel veel plezier mee.