Nieuw Horlogeforum.nl bijna klaar

Kannie wachtuuuuhhhhhhh!!!

Ik hoop alleen maar niet dat het een zwarte achtergrond wordt zoals op DZVL want dan haak ik permanent af.

Marc-B1 Schreef:

Ik hoop alleen maar niet dat het een zwarte
achtergrond wordt zoals op DZVL want dan haak ik
permanent af.

Ik denk dat t kleurenpallet misschien wat oubollig is, maar ik vind t wel prettig lezen met zo n zachtgele achtergrond.

Dat strakke zwarte mag er dan wat luxer uitzien, maar ik vind t niet prettig voor n forum.

Ik hoop daarom dat de vernieuwing vooral functioneel van aard zijn ipv op visueel/design/stijl gebied.

Marc-B1 Schreef:

achtergrond wordt zoals op DZVL want dan haak ik
permanent af.

Dat kon je gewoon in je instellingen aanpassen (bespaar je de moeite nu nog)

Eddy C. Schreef:

Marc-B1 Schreef:

achtergrond wordt zoals op DZVL want dan haak
ik
permanent af.

Dat kon je gewoon in je instellingen aanpassen
(bespaar je de moeite nu nog)

Hoe bedoel je , gaan beide fora fusioneren ???

Marc-B1 Schreef:

Hoe bedoel je , gaan beide fora fusioneren ???

Ik denk dat hij bedoeld dat DZVL niet zo actief meer is als forum zijnde.

Ik verheug me erop. Verandering zal toch altijd wat leden pijn doen :wink: Een nieuw jasje is altijd wennen. Kom maar op :~

Waardevol forum. Nieuw lid. Nog niet eens gewend. Heel benieuwd wat het gaat worden.

groet, Jos

Ben benieuwd, deze vorm is dan misschien wat oubollig maar leest wel lekker overzichtelijk, ik word helemaal kriegel van watchuseek bijvoorbeeld.
En ik hoop dat er nu eindelijk eens geregeld wordt dat bij het opstellen van nieuwe pb het bericht automatisch in je verzonden map komt ipv steeds dat vinkje aan te zetten, zoooo irritant, vergeet ik vaak aan te vinken.

Dat is dan ook het enige, verder hoeft er van mij niets te veranderen. Maar ik houd m’n hart vast…

Ben ook benieuwd, zoals het nu is is het net als een goed ingelopen schoen.
Je kan er mee lezen en schrijven.
Nu moet je weer nieuwe schoenen gaan inlopen, maar ik heb goede hoop, er zijn ook schoenen die meteen goed zitten.

groetjes Lenno

Dankbaar voor jullie werk en natuurlijk heel erg benieuwd.
En veranderingen brengen altijd verschillende meningen met zich mee,
maar uiteindelijk went alles wel.

Ben heel benieuwd. Hoewel ik over de meeste dingen best tevreden ben zoals het nu is ondanks het wat ouderwetse, degelijke uiterlijk.
Wat mij wel leuk lijkt is dat je gewoon foto’s even snel kan “liken” zoals op WUS. Zonder dat je er verder wat bij hoeft te schrijven.

Dat “liken” neigt wel iets naar Facebook praktijken, maar ik vind het ook wel prettig. Niet alleen voor foto’s, maar ook voor posts. Het staat daarnaast ook leuker dan een paar +1 reacties of een duimpje.

k’ben benieuwd.

Hopelijk een mooie en praktische moderniseringsslag, zodat het geheel er niet meer uitziet als Startpagina.nl in 1999 :stuck_out_tongue:

Ben ik de enige die dit toch een heerlijk lay-out vindt en verandering niet nodig vindt? :slight_smile:

PS: Ik heb niet heel het topic doorgezocht om te zoeken naar medestanders

Gr Max

Nee hoor, je bent niet de enige :slight_smile: Zie 11-12-18/3/2015

Ciao, Henk

MaxVH Schreef:

Ben ik de enige die dit toch een heerlijk lay-out
vindt en verandering niet nodig vindt? :slight_smile:

Zeker niet. Kwa kleurgebruik vind ik t misschien wat oubollig, maar wel erg prettig om vanaf te lezen. Het is niet zo vermoeiend als n zwarte achtergrond met witte letters bijv.

Functioneel kan er aan de layout wel wat beter. Zo vind ik t gebruik vd boomstructuur niet handig. Bij elke post moest ik klikken naar de volgende. Ik gebruik liever dee platte structuur. Hele rits v posts allemaal onder elkaar. En als t te veel is dan door naar de volgende pag met weer de volgende verzameling posts. Scheelt n hoop klikjes. Rsi enzo…

Alleen gebruiken degenen met de boomstructuur vaak weer geen quotes. Begrijpelijk, want ze zien met de boomstructuur gelijk waarop gereageerd wordt. Voor platte structuurgebruikers is t dan wel weer puzzelen wat iemand soms bedoelt.

De structuur kun je overigens zelf aanpassen.