Welkom Wess en veel plezier hier. Ik heb wel het een en ander liggen van Casio, zowel analoog als digitaal. De laatste categorie beschouw ik meestal als lelijk, maar praktisch.
Haha nou dat is zeer goed gedaan dan!
Ik ben fotograaf dus dat is handig om te weten :). Hasselblad, Nikon, Broncolor en Hensel. Kan je hier iets mee? Maar welkom op het forum
Je hebt er mooie digitale tussen hoor! maar analoog heeft ook miojn voorkeur
Hasselblad en Broncolor zijn we officieel servicepartner.
Maar met nikon en Hensel kunnen we ook veel
1 van mijn twee Nikon FE body’s doet wat raars met de lichtmeter en shutter… Voorlopig gebruik ik dus enkel de andere body. Best jammer want des te handiger dat ik verschillende rolletjes film tegelijk kan gebruiken
Welkom op het forum!
Ok wat doet hij dan precies? Hij transporteerd nog wel?
Even geleden dat ik die specifieke body gebruikt heb, maar situatie is als ik me goed herinner als volgt:
zodra ik boven een bepaalde diafragma f stop ga (ik geloof alles hoger dan 2.8 op een Nikkor f1.8 50mm lens) en afdruk, gaat de shutter open maar sluit hij niet. Als ik de sluitertijd dan naar auto of bulb draai (denk ik) gaat de sluiter terug dicht. Gek genoeg zijn de foto’s die ik van die rol heb ontwikkeld niet overbelicht
Ohhhh Camtech? Meteen een reminder om een defecte bron kabel op te sturen
Yessss
Tof! Gaaf werk ook. En met Bron blijf je wel aan het werk
Ja is inderdaad heel leuk werk! Zelf repareer ik de bodys en de lenzen
en @AlexisB ik heb je vraag even doorgestuurd naar mn collega.
@Nick007 Bron is wel mooi spul hoor
Heel cool. Ik heb de Move1200 maar die is al (en de koppen) een paar keer uit logeren geweest bij jullie. De Para88 valt uit elkaar :(. Met mijn oude Hensels heb ik dit nog nooit meegemaakt. Enfin, het is maar gereedschap, maar Bron is het hoog segment dus verwacht ik die kwaliteit ook. Liggen er bij jullie in de vitrine ook geen Casio horloges?
Welkom!
@Nick007 je weet ons te vinden voor je apparatuur
Er liggen enkele casio’s maar niet veel bijzonders,
maar ook voor casio zijn we officieel repair center
@Nick007
we zouden de camera toch willen zien! Als je foto’s niet overbelicht zijn
ligt het niet aan de sluiter. Heb je al gekeken of je batterij niet leeg is?
Omdat je lichtmeter ook niet lekker werkt zou t dus ook een lege batterij
kunnen zijn of toch een probleem in de elektronica
ja inderdaad