Nieuw lid, even voorstellen

Grappig. Heb exact dezelfde gezien op een ander forum, de slijtsporen zijn identiek alleen daar is hij in bezit van een man.

Ik denk het niet, want Inge heeft niet de kenmerkende schrijfstijl van onze bekende aspergeteler die steeds onder een andere naam terugkomt om zich voor te stellen.
Inge komt wel normaal over.

Ik heb de aankoopnota nog ergens liggen, hij is echt van mij hoor. Mijn broertje Luuk draagt hem ook wel eens.

Gelukkig maar! Het zou wel een hele goede grap zijn geweest.

Correct maar er zitten wel wat “merkwaardigheden” in.

Of Inge is druk opzoek naar een relatie of Inge is een meneer die het forum even wilde opvrolijken.

Voorstellen met de woorden: Hoi ik ben … en vrijgezel is toch best bijzonder?

Of ik ben achterdochtig of we hebben echt met een leuke horlogeliefhebster te maken. Dat zou natuurlijk het leukste zijn.

5 likes

Eerlijk gezegd…ik had vanaf het begin exact dezelfde gedachte…we zullen zien :joy:

3 likes

Het is niet persoonlijk naar jou bedoelt. Er is iemand die aandacht tekort komt en zich iedere keer onder een andere naam aanmeldt op het forum, en dat noemen we dus een trol!

Omdat er niet zoveel dames op het forum aanwezig zijn, had het gekund dat hij zich als dame aanmeldt. Gezien het aantal reacties op jouw aanmelding zou het hilarisch zijn geweest als het de bekende trol zou zijn geweest.

Nogmaals welkom en veel plezier hier op HF.

Wees gewaarschuwd, dit kan lijden tot een horloge verslaving.

Ach, er zijn altijd achterdochtige mensen. Maakt mij niet echt uit hoor, ik doe mijn ding wel. Ik zal morgen eens wat foto’s maken van mijn andere horloges.

5 likes

En je broertje Luuk zei inderdaad het horloge te willen verkopen op dat andere forum. Ik denk dat je aan het trollen bent Luuk.

Dat mag je denken. Maar Luuk mag hem niet verkopen :wink:

Dus @incomer is je broer?

Weet je, ik moet het nog zien. Zo’n pilot op een damespols?

Ach kom toch op, die foto van die pilot op dat polsje, geen porum, met een kroon die alleen maar in de weg zal zitten. Weet niet wie de TS is, maar geen dame van 26.

2 likes

Zolang als er cadeaus beloofd worden geloven we toch allemaal in sinterklahaas :grinning:

Hallo Inge
Welkom hier op het forum en veel plezier ermee

1 like

Wow wat een aantal berichten ineens!

Maar idd dat klopt :slight_smile:

De Sinn ligt nu bij inge thuis.

De Sinn is gaaf.

Je ziet ze niet heel vaak hier die pilots

Vind het wel staan zo’n Big pilot op een vrouwenpols

1 like