Nieuw lid: korte introductie

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom! Als het een handeltje in horloges is ben ik bang dat je geen foto’s mag posten :grimacing:

2 likes

Welkom!

1 like

Ik was al aan het zoeken naar de regels daarvoor, maar ben nog niet helemaal wegwijs. Vanzelfsprekend ben ik hier niet voor “commerciële uitingen”, dat is het enige wat ik heb kunnen vinden in de richtlijnen. Een post+foto over een horloge omdat ik een handeltje heb wordt dus gezien als het marketen van dat horloge? Helaas :frowning: Bedankt voor de waarschuwing in ieder geval!

2 likes

Welkom.

Wat is een ‘instap-Rolex’?

1 like

Welkom Rutger en veel plezier op ons mooie Forum!

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst. Omega uit het oosten, klinkt goed!

1 like

Eigen ervaring :grimacing::pray:
Als het horloge niet te koop staat mag het natuurlijk, maar het is niet toegestaan foto’s te posten van horloges die je in de verkoop hebt.

2 likes

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom Rutger, heel veel plezier op het HF

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom…:+1:

Ik draag ook Seiko, maar niet stiekem.

1 like

Duidelijk, dat is wel jammer! Alhoewel het misschien niet te koop staat als ik het plaats is het dat na enkele weken vaak wel, na service bijvoorbeeld. Zal er rekening mee houden.

1 like

Voor mij betekent dat op dit moment de lager geprijsde varianten van modellen zoals Oyster perpetual/precision, Cellini, Datejust.

Welkom op ons mooie forum.

1 like

Welkom

1 like

Welkom

1 like

image

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Heel veel plezier gewenst hier! :+1::wink:

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like