Nieuw lid: MSalters

Welkom op HF Michel, ben benieuwd welke beater er komt bij je

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom Michel!

1 like

Welkom hier. Mooi horloge :ok_hand:

Behoorlijke carrière switch.
Bewuste keuze?

Welkom op het HF
Prachtige automaat trouwen. Kunstwerkje ! :star_struck:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Michel!

1 like

Dat is wel een out of the box keuze! GO is een topmerk. Grappig dat je hem in CH gekocht hebt. Het aantal dealers van Duitse merken was lange tijd zeer laag. Ik weet nog de tijd dat de enige Lange dealer in Zermatt zat en dat ik er voor GO geen kon vinden.

Zeg maar dag tegen je broertje

1 like

Welkom Michel ! Voor fietsenmakers zijn er GShocks gemaakt, kun je lekker mee stoten e.d. Veel plezier hier !

1 like

Ach, de criteria zijn te overzien.

Welkom, Michel. Mooie Glashütte.

1 like

Welkom en veel plezier op het forum. Erg mooie Glashütte.

1 like

Ja, zeker. Na een langdurige carriere in de sales voor diverse bedrijven ben ik met dat soort werk gestopt en ben ik fulltime fotograaf geworden. Na daar weer 10 jaar in actief te zijn geweest ben ik fietsenmaker geworden. Eerst alleen mobiel bij de klant thuis voor de deur maar nu zijn we alweer een goed lopend bedrijf met twee man en een vaste werkplaats.

2 likes

Die is ook erg mooi zeg… Is deze ook uit hetzelfde jaar, 2008 ongeveer?
Ik had er trouwens vroeger een ander bandje om, dat sloot veel beter aan bij de kast. Die zoek ik nog eigenlijk.

welkom-home

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom op het leukste Forum van Nederland!

afbeelding

1 like

Nee, die van mij is van eind jaren '90. Jij hebt een Kal. 100, die hebben een grotere kast. Ik heb een Kal. 38/39 in een 39mm kast. Je kunt dit zien aan hoever de Panoramadatum van de rand van de wijzerplaat zit. Ook heb ik die nulstelling op 7 uur niet.

Die band is wel op, ja. Maar ik betwijfel of dat een OEM GO band was

Welkom!

1 like

Leuk dat je hier meedoet Michel!
Die Glashütte is prachtig.

1 like