Nieuw lid: Rene1

Hi Rene,

welkom op het leukste horlogeforum van België en Nederland. Ga d’r maar voor zitten, je steekt er serieus wat van op. Toffe collectie trouwens. Keuze is wellicht moeilijk s’ochtends.

Nick.

Hallo RBK, Ja, verschillende toffe Seiko’s, o.a. een gele Thaj King, die onlangs is overleden. Eén van de duurdere horloges die ik nauwelijks draag is de Sub 16610,mvg Rene1

1 like

Beste Tompje, géén keuzestress hoor, echt heel simpel: blauw overhemd=blauwe klok, grijs overhemd=grijze klok, zwart overhemd=zwarte klok enzovoorts…
Soms kom ik inderdaad kleurtjes tekort, maar dan …

Dag Frans53, Knap hoor, om van een wazige Moto G5 foto een rlx te ontdekken!
Het is een Sub 16610 Mvg Rene1

1 like

Beste Lefliner, het is een wazige MotoG5 foto. Het is een Sub 16610. Mvg Rene1

Welkom, een indrukwekkende collectie!

Beste Tissot62, dank voor je reactie. Ik weet niet of je naam ook staat voor Tissot horloges, maar zoals je kunt zien heb ik er ook 1 ( een couturier automatic chrono, met het eenvoudige ETA uurwerk en niet met het duurdere Valjou uurwer). Mvg Rene1

1 like

Beste Lenno, dank voor je reactie. Er liggen 2 ( Twee ) Hamiltons bovenop… Een Bekende en een Zeldzame.
Benieuwd naar mijn volgende klokje? Een Rado Ceramic Automatic. Mvg Rene1

1 like

Welkom!

Welkom! Erg mooie collectie :+1:t2:

Beste Jaroen, ppffff, het favoriete horloge wisselt, van dag tot dag, en van overhemd naar overhemd, het leuke is het: het kunnen wisselen… Mvg Rene1

1 like

Oeeeeh ik word wel warm van de samurai en monster modellen die je hebt. Welkom rene!

zijn er niet een heleboel horloges die zo goed als geen draagtijd krijgen?
Ik kan mij voorstellen dat u een 10 tal favorieten heeft, maar dat er ook een aantal zijn die bijna niet gedragen worden. Of heb ik het mis?
groetjes

Merlijn

Het is maar wat je goedkoop noemt :wink:

Zie ik ook een Meistersinger?

1 like

Beste Merlijn, U heeft het correct. Maar ik houd van al mijn klokjes, óók die klokjes die ik niet draag. Begrijpt u: er naar kijken is ook een genot, zonder draagtijd! Mvg Rene1

2 likes

Beste RBK, Dank voor je scherpe reactie! Goed Gezien. Inderdaad een Meistersinger. Het is een onscherpe, onduidelijke Moto G5 foto. Er staan
3
Meister Singers op de foto, waarvan 1 zeldzame Limited (329/333). Mvg Rene1.

welkom

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom Rene!
Dat je collectie maar mag groeien😁

Welkom en veel plezier op dit forum.