Nieuw lid

Ik vrees dat zowel sparen als de hand op de knip houden niet mijn sterkste kant is :expressionless: maar ik doe super mijn best. Al ben ik nu al aan het denken dat ik eigenlijk nog een horloge moet hebben voor de niet-zondagen :joy: Mijn hobbies en interesses hebben nooit aangesloten bij mijn inkomen dus het gaat nog interessant worden om dat op te lossen :stuck_out_tongue:

Hallo Wilbert,

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Die Seiko Perpetual Calendar is helemaal niet verkeerd. Een mooie binnenkomer hier! :ok_hand:

Heel veel horloges toegewenst! :smiley:

Beste Wilbert, van harte welkom in deze chaos van liefhebbers :wink:
Een prachtig horloge dat zeker gezien mag worden en ik zal vast niet de eerste en de enige zijn die dan ook om plaaaaaaaatjes vraagt :joy::joy::joy:

En succes met je verdere keuzes die er gaan komen, en wat betreft de beurs. Het hoeft niet duur te zijn om goed te zijn.

Welkom!

Welkom!

Welkom en veel plezier op dit forum!

Hoi Wilbert, welkom en veel plezier hier op ons leuke en mooie Forum.
Ik weet niet of iemand het al gevraagd heeft… maar ehh we zijn gek op foto’s hier!

Welkom en veel draagplezier :wink:

Welkom Wilbert en gefeliciteerd met je NA, je bent nooit te oud om te beginnen :wink:

Wilbert, welkom op HF en veel plezier hier!
En veel draagplezier met deze prachtige aanwinst!

Welkom Wilbert, mooie klok en welkom op HF, veel plezier hier!!

Welkom Wil

Welkom en veel plezier hier :smiley:.

Hoi Wilbert.welkom.Dat ik jou hier tegen kom na al die jaren. Erg grappig. We gaan elkaar spreken en veel plezier. Clim

1 like

Thomas. Volgens mij ken jij Wilbert nog van vroeger. Ik in ieder geval wel. Was ook een goede vriend van Erik.

1 like

Welkom hier! Geniet van al het moois!

Ach, dat geeft het hem niet! Wat leuk je hier tegen te komen :smiley:

Welkom en gefeliciteerd met de aankoop!!

En vervolgens is hij vrijwel niet te zien op de foto :wink:
Veel plezier hier in ieder geval! :+1:

Van harte welkom!
Mijn vader heeft trouwens ook dat horloge: erg cool! :slight_smile: