Nieuw lid: MSalters

Fijn om toegelaten te zijn tot dit forum.
Ik ben Michel, 62 jaar oud en een flink aantal daarvan verzot op horloges. Ik ben ook een beetje zuunig dus dat is niet vaak omgezet in aankopen :slight_smile:
Jullie forum bekijk ik al een aantal jaren en ik ben altijd getriggerd als er weer een mooi pre owned horloge wordt aangeboden, met name als het gaat om wat onbekendere merken en bijzondere technische snufjes in zo een klok.
Zelf heb ik 1 echt horloge (zie foto’s), deze heb ik sinds 2008. Jammer genoeg draag ik m erg weinig, dat komt door mijn werk (fietsenmaker) en hij is eigenlijk een beetje te groot.
Ik heb er een aantal vragen over, die zal ik in een andere topic plaatsen en ik verheug me in het contact dat we gaan hebben!

83 likes

welkom

1 like

Welkom :grin::pray:t3::four_leaf_clover:

1 like

1 like

Leuke motor!

1 like

Welkom welkom! mooi Glashutte. Senator Panoramadatum?

Wellicht tijd voor een iets kleiner horloge dat aan kan tijdens het werken :slight_smile: ? Al wat op het oog?

1 like

welkom op HF :+1:t2:

1 like

Tijdens het werken moet dan wel een heel stevig ding zijn. Ik ben nogal een woeste sleutelaar :hammer_and_wrench:
Ik zit wel te denken aan een Casio vintage digitaal horloge. Die had mijn vader vroeger nog eens

2 likes

1 like

Wel leuk, zo’n GO. Geen standaard keuze voor een ‘enige echte’. Maar ik zou het ook niet dragen bij het sleutelen!

1 like

Heb m destijds in Crans Montana gekocht in de zomervakantie. Al mijn collega’s hadden van die opzichtige horloges, ik wou iets chics.

2 likes

Welkom bij de club enthousiastelingen!

Super mooi!

Mooi beroep, ik fiets regelmatig (zonder :zap:baksteen op de bagagedrager)
Een Casio G-Shock is dan wellicht een optie.

Veel plezier op het HF!

1 like

Welkom!

1 like

Ja leuk. Helemaal als ie vol krassen en leven zit na jaren sleutelen, mooi om een echt ‘werkhorloge’ te hebben vol butsen, en dan wil je ook iets dat niet al te waardevol is geweest in aanschaf. Go for it!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom.
Veel lees en natuurlijk veel draagplezier!

1 like

Welkom bij de club! :smile:

1 like

Smaak heb je. Toch tijd voor een kantoorbaan😁

1 like

Welkom, en prachtig horloge!

1 like

Begrijpelijk. Ironie is wel dat die collegae het waarschijnlijk nooit zien omdat je het niet draagt bij het werk!

1 like