Welkom! Heerlijk gevoel om lekker naar je horloge te staren en blij zijn met de keuze!
Mooie binnenkomer Erik. Oris heeft fijne horloges!
Welkom.
Mooie oris, en welkom
Welkom en proficiat met je nieuwe aanwinst.
Je bent officieel door de wis test heengekomen: op je horloge te kijken zonder te weten hoe laat het Is
Welkom en gefeliciteerd met die fraaie Oris
Gave klok en een leuke introductie! Veel plezier ermee en draag hem aub niet tijdens je sleutel avonturen.
Gr T.
Een horloge in het echt zien is inderdaad toch vaak nog anders dan op foto. Proficiat let de aanwinst!
Mooie Oris en W E L K O M !
Mooie 65 en welkom! Die staat nog op mijn verlanglijstjeā¦
Welkom en natuurlijk Gefeliciteerd met die mooie Oris
Gr Pieter
Welkom!!! Goeie keuze!! Als je nog wat meer blijft rondhangen hier, zal het wel niet je laatste zijn!?
Welkom en leuk verhaal.
Kom nog een beater erbij, dan blijft je oris langer mooi
Hoi Erik, welkom op HF. Ik vind dat je de juiste keuze hebt gemaakt, Dit is momenteel wellicht de mooiste Oris. Daarnaast heb je ook een leuke introductie geschreven. Nogmaals proficiat en welkom!
Hoi hoi,
Welkom op het forum en en mooie klok! Goed ook lekker de fotoās! :smileys:
Geniet van je nieuwe aanwinst!
Welkom en bedankt voor je uitgebreide intro. Volgens mij heb je met deze Oris een knaller binnen. Ik moest wel lachen dat je een Victorinex in anderhalf jaar al had afgeragd. Dat zijn toch degelijke klokken.
Veel plezier hier en met de Oris.
Welkom! Mooie Oris
De lume doet het wel zo als op eerder getoonde fotoās. Maar na een paar minuten zijn alleen nog de wijzers te zien.
Wat een leuke introductie Erik!
Veel plezier op het forum en met je prachtige Oris!
Groet,
Ronald