Nieuw nederlands merk!?

hcptdg Schreef:

MartinB Schreef:

Het model bestaat wel, in diverse kast en plaat
uitvoeringen:

http://www.watches.co.uk/watch_pics/largepics/brei

tling-crosswind-special-br9826.jpg

Mooi he? :D:D:D

Het leuke is dat de bezitter van dit horloge juist het woord Pauper in de mond neemt :wink:

Nu heb ik in dat stukje 2 merknamen voorbij zien komen zoals,Huet Brothers en Fromanteel en laten die 2 nu toevallig bij de zelfde toeleverancier bestellen. Zie model HB benefector nero a 295,-;

en de fromanteel timemachine a 349,-;

Vind er te weinig verschil in zitten voor die 54,- meer voor Fromanteel,terwijl er van die HB max. 200 verkocht worden.
Erg jammer dit soort strategieen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

verkeerd topic

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Klopt, ik zat fout, maar de Breitling was HOT volgens mij…

Ik ben de eigenaar van die klok. Heb ik niet nieuw gekocht, maar is in de loop der jaren al een aantal keer naar Breitling terug geweest voor onderhoud.

rk Schreef:

Ik ben de eigenaar van die klok. Heb ik niet nieuw
gekocht, maar is in de loop der jaren al een
aantal keer naar Breitling terug geweest voor
onderhoud.

Welkom en veel lees en postplezier!! :slight_smile:

mickmo92 Schreef:

Daar ga ik in ieder geval geen voorbeeld aan nemen
(:smiley:

(:smiley: Langzaam laten rijpen…

Hilarisch, en onze forummers houden de hele nederlandse horloge wereld scherp in de gaten, chapeau!!!

Breitling heeft nooit een polijstbeurt voorgesteld?
Sorry, niet om beledigend te zijn maar hij is mits echt wel serieus vakkundig afgebuffeld!

Afgeziend van het feit dat deze man blijkbaar niet weet dat het onrealistisch is om met een verkoopprijs van 300-400 euro in het luxe segment te zitten, weet hij als ik het zo allemaal volg ook het verschil tussen een quartz en een automatisch uurwerk niet. Echt een grapjas dit (:smiley:

Wat een stumper die prodotti, wat zou zijn doel nou werkelijk geweest zijn?

floris Schreef:

wat zou zijn doel
nou werkelijk geweest zijn?

Dat zullen we nooit weten. Wat ik verbazingwekkend vindt is dat je op basis van de info in dat artikel zonder probleem de ware identiteit van ā€œprodottiā€ achterhaalt en ook het web-design bedrijfje dat hij heeft. Lijkt met al met al geen goede reclame. En wat er eenmaal op het web staat, blijft jaren met zoekmachines terug te vinden.

ā€œPricelessā€