Is Eddie Platts origineel in zijn modellen? Of bedoel je dat hij ook oude dode merken nieuw leven inblaast?
Ik reageer vooral op het ‘voor minder leveren’. Origineler staat in het bericht van @AstonMartin ook tussen haakjes.
Beste allemaal,
Ik heb een reactie van Eza op mijn vraag of ze de HFLE2016 willen en kunnen leveren.
"Hartelijk dank voor uw interesse in Eza watches. Wij vinden het leuk te zien en horen dat er over ons horloge wordt gesproken op horlogeforum.nl.
Wij hebben uw mail nauwkeurig doorgenomen. Het is zeer speciaal voor ons dat u ons benadert voor een gelimiteerd horloge voor het forum, dank daarvoor.
Het is voor ons erg lastig om in dit stadium met een speciale versie te komen. De kosten om dit te ontwikkelen zijn erg hoog en passen helaas niet in ons huidige r&d budget.
Mocht u verdere vragen hebben, dan horen wij graag van u."
Kortom, deze optie kunnen we door strepen.
Groet,
Arvid
Thx voor het uitzoeken Arvid.
Moet je tegen Daniël Craig zeggen, als je durft
Ach tegen zo een vergoeding en een gratis omega zou ik ook wel een dagje een nato dragen
Vond dit topic toen ik binnen het forum zocht op Eza.
Zit inmiddels een Swiss ETA 2824 Calibre movement in die ze ook aanpassen op zes plaatsen.
Mvg. Bertjan
Schitterend! Ook op de nato, hele mooie combinatie. Toch zou ik hem voor de afwisseling graag op staal dragen…