Haha dan moeten we volume hebben, anders gaat dat echt niet lukken. Helemaal niet als er nog specifieke wensen zullen zijn. Maar ik heb er geen moeite mee om te gaan rekenen en kijken wat er zoal kan, mocht die interesse er voldoende zijn natuurlijk. Maar dan nog zou ik het moeten doen omdat het leuk is om hier iets speciaals te doen met de leden.
Vooralsnog hoor ik tot op heden alleen maar dat het erg veel horloge is voor de prijs, dus zo gek is die ook niet schat ik in .
Potverdikkie, het is al weer even geleden dat ik een update heb gegeven zie ik wel!
We zijn weer enige tijd verder en het goede nieuws is dat de eerste Connectors op korte termijn gereed zullen zijn. Ik zie dat ik de vorige keer ook nog niet wist wat de prijzen gingen worden, dat is onderhand ook allemaal uitgedokterd. Er worden er nu eerst 5 gemaakt, daarna zullen er nog 5 volgen van de lapis. Op de casebacks staat ook "First Edition 1-10!
Verder heb ik de knoop doorgehakt dat voor deze horloges ook de nieuwe rotors moeten komen! Ik had de hoop dat we de nieuwe rotors passend konden maken, maar dat lukt helaas niet, dus die zijn worden nu direct gemaakt.
Ik persoonlijk kan niet wachten tot de nieuwe titanium band gereed is. Ik kan niet wachten om mijn idee daarvoor in de realiteit te zien en dragen.
Daarnaast heb ik op de afgelopen beurs contacten op gedaan met een edelsmid die bereid is om de Connector in (geel)goud te gaan maken haha! Ik heb altijd geroepen dat ik dat ooit voor mijzelf wou, maar nu wordt het nog realiteit ook zo lijkt het. De Connector kreeg, ook op de beurs, weer zoveel positieve reacties qua unieke design, de Connector is daarom ook het perfecte horloge om zoiets “geks” mee te doen haha.
Ook ben ik al aan het nadenken over de volgende editie, na de lapis. Hebben jullie nog ideeën/suggesties? Ik heb hem recent al geprobeerd met een marmeren plaat, en dat beviel me eigenlijk best heel goed!
Thanks man! Het is echt een horloge geworden wat, met de tijd, steeds mooier en mooier wordt eigenlijk. En ja, ik snap dat het een uitgesproken design is wat niet iedereen zal aanspreken . Dat hoeft ook helemaal niet natuurlijk.
En daar is dan eindelijk het moment dat ik de definitieve versie met jullie kan delen!
We zitten midden in onze verhuizing/verbouwing dus een echt goede mogelijkheid om product foto’s te maken heb ik nog niet, maar ik heb alvast even een paar kiekjes gemaakt.
Zoals genoemd zijn er eerst 5 stuks gemaakt. Van deze editie volgen er later nog 5. Ten opzichte van mijn prototype zijn er een paar dingen gewijzigd. Hij is iets dunner geworden, namelijk 11,9mm. Daarnaast zit hier natuurlijk de Sellita SW200 in en zijn alle facetten wat dikker aangezet waardoor alle lijnen veel beter tot hun recht komen! Daarnaast natuurlijk de titanium band. Speciaal gemaakt voor de Connector waarbij de schakels de vorm van de kast hebben gekregen. Daarnaast zit er een overloop van de eerste 3 schakels naar de kast zelf!
Wat is en blijft het gaaf om vanaf een idee, enige tijd later ook daadwerkelijk het horloge te kunnen dragen. Voelde een beetje net als bij de Representor destijds .
Thanks!! Niet dat ik de Representor te kort wil doen, maar ik heb natuurlijk een boel geleerd door de jaren heen haha.
Productie van de band en kast wel. Assemblage is hier in het hoge Noorden! Ik heb het bij verschillende partijen in o.a. Nederland geprobeerd maar ik kreeg keer op keer te horen dat de kast veel te complex is. Dan krijg je dus een issue met prijs en überhaupt de mogelijkheid om het te maken. Stiekem ook niks om je voor te schamen natuurlijk. Dit is gemaakt door de top of the bill als het op titanium uit komt .
Ik denk dat hier een prachtig plaatje staat. Uniek, lekker bijzonder zoals ik het graag zie en toch weer vrij betaalbaar. Van de 5 zijn er nu nog 2 en de reacties van de gelukkigen zijn erg positief!