Welkom
Welkom op het forum Maikel. Heel veel leesplezier en ik denk dat je heel veel inspiratie gaat opdoen voor een 3de, 4de, etc. horloge en dan ben je verloren net als wij…
Vr. groeten,
Duco
Welkom op dit leerzame forum .
Dank allen voor een warm welkom!
@Carpe_tempus bedankt voor je opmerking. Het horloge heb ik niet meer. Het was een Fossil horloge, maar is iets wat ik zeker in de gaten ga houden bij een eventueel volgende horloge. Nu alweer wat geleerd.
Welkom hier! 
Welkom, en veel plezier op het forum. Mooie Seiko, en ook de Orients zijn wel bekend hier.
Welkom op dit forum , je gaat een drukke tijd tegemoet , want dit virus laat je niet meer los.
welkom en veel plezier hier stadsgenoot! 
Welkom
Mijn beste,
Van harte welkom Maikel!!
Veel plezier hier op het HorlogeForum.
Orologio Signaturis Temporis. 
Welkom op het forum!
Leuk begin van je collectie!
Zo beginnen met deze horloges kan niet stuk!
Welkom op HF!
welkom makel, met seiko en orient zit je alvast goed wat kwaliteit betreft? Enkel opletten voor het seikovirus. dat tiert hier nl welig!
Welkom, Maikel! En een prima ‘2 piece collection’! SKX007 is een topper en met de nettere Orient erbij heb je verder eigenlijk niets meer nodig, de komende 20 - 30 jaar!
Maar ja, dat heeft niemand hier ooit tegengehouden om ook nog een 3e, 10e, 20e ,etc. horloge te kopen. Tip: ga vast op zoek naar een horlogekist met plaats voor minimaal 12 horloges. Dan zit je de komende maanden goed. Grote kans dat je (ruimschoots) voor de volgende feestdagen alweer toe bent aan een tweede horlogekist. Heb je meteen een leuk idee voor je verlanglijstje!
Haha, ja ik heb het in de gaten met die mooie collecties die hier te zien zijn. Bedankt voor de tips! Ik zal op tijd zijn met de horloge opslag uitbreiden.
Welkom! Solide keuzes