Nieuw slachtoffer horlogevirus stelt zich voor

Warm welkom

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Hoi Joost en hartelijk welkom! Wat een goede vakantie al niet kan doen. :sunglasses:

Toffe veelzijdige verzameling, leuk dat je een foto plaatst. :slight_smile: Ik ben benieuwd naar je avonturen, ik hoop dat je een inspirerende ‘reis’ naar de Spring Drive zult afleggen. :smile:

Solide gebruikersnaam en profielfoto ook! :wink: :smiley:

1 like

Een Seiko Diver mag natuurlijk niet ontbreken in een door Seiko aangewakkerde verzameling. Nou heb ik echter maar een bescheiden polsomvang dus veel divers vallen voor mij persoonlijk al af. Tips voor de wat kleinere divers hoor ik dan ook graag :sunglasses:

2 likes

Dat was in eerste instantie niet het doel van de reis, meer een bijkomend voordeel :sweat_smile: Bij een volgende reis naar dat prachtige land zal de focus aanzienlijk meer liggen op het vinden van mooie Japanse horloges!

2 likes

Heb je ze gepast? Ik ben geen ervaringsexpert met duikhorloges hoor, maar er wordt hier vaak gezegd dat ze door de brede donkere lunette vaak een stuk kleiner ‘dragen’, en dat klopt volgens mij ook. Zo is voor mij eigenlijk 35 millimeter de maximale diameter van een polshorloge, maar mijn pilotenhorloge van 40 millimeter draag ik dan wel weer zonder probleem vanwege de rekenliniaal op de lunette en de rehaut.

Maar als je ze al gepast hebt, dan heb ik niets gezegd. :innocent:

:+1:

1 like

Welkom Joost!

1 like

Nee, nog geen divers gepast :sweat_smile: Ik baseer het dan ook voornamelijk op de wetenschap dat 35-38 mm zo’n beetje de ‘sweet spot’ voor mij is. Wie weet waar ik op uitkom als ik hier wat dieper op induik :wink:

1 like

Wanneer trustlevel 2 zich voor je aandient straks, zul je ongetwijfeld een graag geziene gast worden in het woordkunstenaarsdraadje! :joy: :+1:

Ik zou het dan zeker eens doen. Ik schat zo in dat als je tevreden bent over bijvoorbeeld de SNKL23 om je pols, een duikhorloge van 42mm best wel eens bij je in de smaak kan vallen. :slight_smile:

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum!

1 like

Joost, welkom op HF!

1 like

Mijn beste,

Joost, van harte welkom in die enthousiaste kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wellicht de SKX013, het kleinere broertje van de 007.
Dat moet toch lukken dacht ik zo.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom

1 like

Hallo Joost. Welkom en veel plezier op HF.

1 like

Welkom

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Succes met het vinden van een GS!9

1 like

image

1 like

Welkom

1 like