NIeuw toegevoegd aan de Collectie

nee het is een stoffe strap.
Zit erg lekker. En het horloge is wonderbaarlijk licht.

Stoere keuze! :+1:

1 like

Vette collectie.

De milgauss het meest gedragen? Met stickers en al om de pols :wink:

1 like

ik zag het meteen

dacht dat ze er allemaal af waren :stuck_out_tongue:

Vette Hublot hoor!

Bijzonder mooie verzameling, een om trots op te zijn. Ik zou er niet mee durven te lopen.

Net als dat ik je box te klein vind omdat sommige horloges tegen elkaar aan komen… Man, een krasje op zo’n model en ik moet de hypotheker bellen :smiley:

Desalniettemin: Geniet ervan!

Niet alles is mijn smaak, maar ik vind wel dat je een toffe en gevarieerde collectie hebt.

nonderkannonen das een mooie, heb je de bril ook gekocht. Ik meen mij te herinneren dat er ook een of andere sportwagen bij hoort en een mooi groen pak.

1 like

Ik vind de Hublot prachtig :ok_hand: en de rest van de collectie petje af :ok_hand:

Ben je toevallig profvoetballer van beroep?
Veel plezier van je nieuwe horloge!

Mooi die Hublot. En erg leuk dat je een doorkijkje geeft naar je collectie. Vooral die GP vind ik erg mooi.

Kijk wel uit want je weet nooit wie er allemaal meekijken.

Gr. Hans

Van harte! Bijzondere klok.

Wat een waanzinnig mooie collectie!

Dat is een goed gevulde doos
Werkelijk prachtige horloges.
De Hublot, tja… Dat hoeft voor mij dan weer niet. Maar smaken verschillen en dat maakt deze hobby ook zo leuk.
Ben ondertussen wel nieuwsgierig of je ook de bijpassende wrapping op je auto hebt.

Die Hublot is werkelijk een bijzonder exemplaar. Niet mijn smaak maar dat hoor ik ook vaker over mijn horloges :slight_smile:
Geniet van je aankoop en collectie.

Ik vind het helemaal niets. Maar de rest van je doos ziet er mooi uit. Gelukkig verschillen smaken, veel draagplezier! :slight_smile: