Gefeliciteerd met je aanwinstš
Gefeliciteerd met deze nog in mooie staat zijnde Seiko.
Die 1 betekent
of 2011 (of zelfs 2021, maar dat denk ik niet).
Ja eigen fotoās. Gister bij de IJssel gemaakt.
stevig
draag hem met plezier
Gaaf, dat doe je goed! Erg mooie fotoās!
Gave fotoās. Product marketing fotografie is jouw werk, of is dit puur hobby?
Mensen die dit horloge ooit nieuw kochten zijn er na 15 jaar nog altijd blij mee. Beaters, zonder service-interval-stress, die het gewoon blijven doen. Als je hem wel een beurtje geeft gaat hij zeker nog decennia lang mee.
Lekker formaat ook. Veel fijner dan de 41mm die ik om heb vandaag. Ik draag zelf vanalles, maar 37mm is een soort sweetspot die altijd goed zit.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd!
Gefeliciteerd! De vijfjes zijn echt geinig.
Het was men werk, maar nu nog af en toe een opdracht. En voor onze eigen shop en werk doe ik wel veel fotografie nog.
Tof te lezen dat mensen deze graag dragen nog na al die jaren. Ik moet nog even wennen aan het formaat. Maar ben er blij mee!
Ja leuk! Mijn eerste vijfje
Congrats!
Hele toffe fotoās
Hele leuke Seiko, veel plezier er mee!
Oh wow, waar kom je dit soort dingen tegen? Wil er 1tje alvast voor mn zoontjeā¦
Op marktplaats! Stond er op, direct kopen geklikt.
Ik zie dat ik dezelfde Benchmade heb, trouwensā¦
Mooi mes idd, Was daar niet een apart topic voor?
Mag niet meer van Jur. Draadje is opgeheven. Is eng en gevaarlijk en zo.
Ja. We weten allemaal door wie dat komt
Gefeliciteerd met je NA!
Ook erg mooie fotoās
Goed gezien! De Bugout, groene variant
Volgens het serienummer is de productiedatum april 2001 of 2011. Beide data zijn mogelijk, horloge was in 2011 nog steeds in productie. Van deze SNK805/807/809 zijn denk ik een paar ziljoen van gemaakt want je kunt ze nu nog steeds nieuw kopen. Tegenwoordig kosten ze meer dan 200+ euro. Je kon ze tot vier jaar geleden nog voor rond de 80 tot 100 USD op veel plekken kopen.
Ik denk dat jouw horloge gezien de staat uit 2011 komt. Kortom veel plezier ermee!
P.S. Kuddos voor de topfotoās.