Show your Méraud 🇧🇪 Bonaire | Antigua

Zo een soort evenementen schrikken me een beetje af. Ik heb namelijk geen bijzondere Rolexen of zeldzame vintage te showen. Maar kan wel een goed horloge appreciëren :wink:

2 likes

Dat is aangenaam om te horen, want ik had wel wat drempelvrees om naar zoiets te gaan.
Ik probeer er in de toekomst dan eens bij te zijn :slight_smile:

1 like

Kom gerust af naar die get together, ik zal er inderdaad meenemen. En klopt, iedereen is welkom! Het gaat om de passie. Of het nu Seiko of Patek is.

4 likes

Was een leuke ervaring daar! Volgend jaar mss nog eens proberen gaan :blush:

1 like

Zag net dit :smiley:

1 like

Mooie horloges. Ik zou nog wel een keer een live foto van het zijaanzicht zien alvorens ik rare dingen doe. :slight_smile:

Trouwens, voor de goede orde, ik vind liefdeskinderen van Blancpain en een Railmaster geen slecht idee. :slight_smile:

3 likes

Helemaal mee eens. Mooi ding hoor. :ok_hand:t3:

2 likes

Blauw!

1 like

Ze zijn voor jou wat te klein vrees ik, WilKFC :wink:

2 likes

Wellicht met het oog op de toekomst kopen?
Als je ouder wordt, begint er van alles te krimpen :slight_smile:

3 likes

Enig idee of dit zaterdag namiddag is of zaterdagavond? En hoe ik verder aan info kan geraken?

1 like

Bedankt voor de reactie!! Had al een mail gestuurd, maar zal nu de gevraagde info doorsturen.

1 like

De mails werden ontvangen, 24u voor het event zal de locatie verstuurd worden! Beetje te weinig tijd vandaag!
Thanks!!

2 likes

Gelukt, de Early Bird is binnen, ik was de vierde ofzo die bestelde.
Na nog geen 10 minuten is er al 21.800,- € aan bestellingen binnen.
De funding zal geen probleem zijn blijkbaar :+1:

2 likes

Succes Stijn!
Komt in orde.
Kickstarter overload in de mailbox…:rofl:

1 like

Zo bam, Ik heb er 1! Tof merk en lancering, dus ben maar gelijk overstag gegaan en volgens mij gaat @stijn_b het wel redden!

Nu al €44.555,00 na 28 min…

:grinning::beers:

2 likes

Ook net ingetekend !
Tof project !

Go Go Go !

1 like

Alvast proficiat met het succes @stijn_b :wink::+1:

Al bijna doel bereikt met nu al 67k opgehaald. Vind het ook een mooi horloge, vooral door ontbreken van de datum. Vind alleen de prijs ietwat aan de hoge kant en houd dan liever fondsen beschikbaar voor mijn geplande volgende aanschaf.

2 likes

De teller staat nu op 126 backers en €89K. De deal is dus on! Gefeliciteerd @stijn_b !! Ik heb er ook eentje “gepledgd” . Kijk er naar uit om Zaterdag in levende lijve te zien tijdens de G2G!

5 likes