Nieuwe aankoop: Aevig Huldra Black

Mooi horloge, ik heb de blauwe een tijdje gehad.
Leuk verhaal ook.

Welkom op het forum, Robbert. Errug leuke intro ook. De doos van de Aevig goed bewaren, want die handtekening van Chip zorgt vast voor een meerwaarde :smiley: . Heb je daar ook een fotootje van?

Je voelt je al lekker op je gemak hier, en volgens mij heeft het horlogevirus jou al stevig bij de kraag :stuck_out_tongue_closed_eyes: Geniet van al het moois en veel plezier.

Gefeliciteerd!! Veel plezier ermee.

Mooi die Aevig, klinkt noors maar is blijkbaar gans nederlands. Mooi toch. Het uurwerk is top. heb de aankoopkraan even dichtgedraaid maar hou zo’n Aevig zeker in gedachten. Mooi ook van ‘chip’ dat je mocht langskomen en hij de verpakking tekende. Da’s service die je bij blijft en waar je reclame mee maakt.
Enfin mooi verhaal, mooie klok, geniet ervan!

1 like

Een goed eerste topic! Leuk verhaal en mooi foto’s. Dank je wel. veel plezier met je aanwinst.

Leuk verhaal en foto’s! Ik heb de blauwe Huldra en vind het een leuk en origineel ontwerp zoals je al zegt.

Mooie aanwinst en mooi verhaal. En wat een leuk idee van die handtekening.

Welkom.

1 like

Welkom op het forum! Leuke binnenkomer met een gaaf horloge en een leuk verhaal om hem te presenteren!

Wat heb je nog meer in je collectie?

Hierbij een foto van de gesigneerde box.
Let niet op de lage kwaliteit. Ik stapte hier net terug de auto in na mijn aankoop.
Super leuk dat Chip hem wilde signeren. Absolute meerwaarde voor mij! @Tempus_Fugit

1 like

Mooi hoor!

Deze?.. nee…Dit is de DumeT Watches Instrument 2 Prototype… hier zit nog een handwindertje in… moet uiteindelijk een Automaat worden…

Maar… er zijn nog veeel meer Nederlandse merken… sommige in de categorie “leuk!.. doen we!”… en sommige in de categorie “ja… ehh… eerst mijn ziel aan de duivel verkopen…” :wink:

Bedankt voor de gave voorstelling! Proficiat!

Gr, HJR

Welkom.
Leuk dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken.
Mooie aanwinst!

Mvg. Bertjan

Mijn beste,

Proficiat.:+1:
Een mooie start van een fantastische (horloge) tijd!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Een goed begin en welkom!

Vanmiddag heb ik mijn groene Nato band verwisseld voor een oranje/zwart band. Staat leuk bij de dial kleuren nietwaar? Daarnaast een foto in het donker zodat jullie de C3 kunnen beoordelen. Prima qua felheid!

1 like

Leuke intro & mooie klok Robbert!

Veel plezier met je Aevig en op het forum! :+1:

Groet,
Ronald

Koop even een UV ledje

Welkom op het forum!

1 like

Nav jouw post omtrent de Aevig heb ik besloten om voor de Huldra te gaan. Hartelijk dank! :wink: Je hebt hem niet meer in bezit, maar waar heb jij destijds het rubberen bandje gekocht? Ik vind hem op rubber echt onwijs goed staan. @Candide

Gaaf! Heb zelf inderdaad ook al eens contact met Chip gehad om een blauwe te ritselen die ook uitverkocht was. Die man snapt echt het belang van service en contact met je klanten.

Weet je toevallig of de nieuwe voorraad ‘gewoon’ uit zwarte en blauwe gaat bestaan, of heeft hij nieuwe kleurtjes voor ons in petto?