Nieuwe aanwinst...116613LN

Gefeliciteerd en welkom op het forum. Mooi en horloge en de enige instelling: sparen voor de volgende in de collectie! :muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:

Geweldig mooi, veel draagplezier :+1:

Heel mooi, geniet ervan! :wink:

Mooi hoor! Gefeliciteerd dat je jezelf nu hebt besmet met het Rolex virus.

Ik heb altijd gedacht dat TT niets zou zijn voor mij totdat ik vorig jaar mijn nieuwe YM ging ophalen bij @Crownguard en ik zijn Sub TT even om de pols mocht hebben. Vanaf dat moment is mijn mening over TT drastisch gewijzigd… Dat subtiele geelgoud contrasteert mooi bij het zwart.

Veel draagplezier!

Veel draagplezier.

Zeker mooi horloge, geniet ervan!

Erg mooi, veel draagplezier!

Woooow ,heel mooi :star_struck:

Iedereen bedankt voor de reactie’s…

Mooie keuze Wald.

Of je koopt vóór Baselworld of na Baselworld, het is altijd mosterd na de maaltijd.
Off topic, zoiets is ook met auto’s. Koop je een nieuwe auto met een bak bpm erop, of koop je een tweedehands auto waar de bpm door de eerste eigenaar is betaald. Bij een nieuwe auto weet je tenminste dat de enige kilometers in de fabriek en op de parkeerplaats van de fabriek zijn gemaakt.
Een tweedehands auto kan wilde ritten gemaakt hebben, en iemand kan beroerd de versnellingsbak bediend hebben.

Om op de submariner terug te komen. Ik vind de Hulk mijn favoriet. Wel wacht ik netjes tot de prijsjes naar beneden dalen.

Ach moet maar zo denken, zijn weerhaken die ervoor zorgen dat je horloge blijft zitten. Prachtige NA. Enjoy!

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

Tipje voor het plaatsen van foto’s op dit forum; de forumsoftware kan niet overweg met de extreme beeldverhoudingen van veel moderne telefooncamera’s. Als je de beeldverhouding van je camera even op 4:3 of 16:9 zet komt je foto wel netjes in beeld en niet zo half afgekapt. :wink:

1 like

Gefeliciteerd geniet ervan ! Mooi horloge !

Prachtig!

Gefeliciteerd! Erg mooi! :smiley:

Prachtig! Er gaat niets boven een nieuwe Rolex uit de stickers.
Proficiat

Van harte!

Prachtig verre van saai horloge.

Nu wachten op de zomerse dagen!

:beers:

Gefeliciteerd, heel mooi !