Nieuwe aanwinst: Alpina Avalanche Regulator

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Heb zelf voor dagelijks gebruik een Avalanche Extreme Chronometer (48 mm). Ongeveer 5 weken in gebruik en hij bevalt uitstekend. Krijg tevens leuke reacties onderweg van mensen die ook liefhebbers zijn van (meestal) mechanische horloges. Het is door de jaren heen een tweede natuur geworden om te kijken wat een ander draagt. En ik vraag er ook gewoon naar als ik meen dat deze mensen liefhebber zijn.(overigens is er niks mis met quarts. Ik hou echter meer van mechanisch)

Groet Jan

Gefeliciteerd, hij is erg apart!

RichardT Schreef:

Mooie klok…was die zwarte deze:

of deze:

Vind het nl. mooie klokken! En met -/- 40%…

Maar dan zou het voor mij een zwarte worden.

Gefeliciteerd!

En je weet dat Alpina in handen is van Nederlandse
eigenaren?

Zo denk ik er ook over !

Het kortingsverhaal klopt overigens niet… De juwelier had 2 modellen met 40% korting, hij klonk nogal verbaasd toen ik hem vroeg of dat voor meer modellen gold. Ze zijn nu iig allemaal weer de volle prijs helaas :slight_smile:

Vreemd hoor, ik was op zoek naar een mooi horloge met een glazen bodem en hij toen verschillende horloges zien waaronder de Alpina Regulator in het zwart en zilver. Hij vermelde er meteen bij dat deze wel voor een lagere prijs weg mochten. Ik heb toen niet meteen besloten.
De dag erna lagen beide modellen voor €595,- in de etalage, afgeprijsd van €995,-. Een paar dagen nadat ik mijn Alpina had gekocht, lag die zwarte nog in de etalage. En dat is nu ongeveer 2 weken geleden.

Momenteel liggen er bij Leo Canjels wederom twee Alpina’s in de etalge met een fikse korting. Ik weet zo even niet welke modellen.
Dus…sla je slag.

Die modellen zijn inmiddels weer uit de opruiming gehaald maar je kunt nog altijd wat handelen met die mensen denk ik. Wat ik wel gezien heb is dat ze de nieuwe X-treme automaat in de collectie hebben, in het rosé. Mooi!!! Ik weet niet of je hier zo’n grote korting op krijgt hoor, maar ja , alle beetjes helpen.
Wat een vriendelijke mensen daar trouwens. Geen kapsones