Nieuwe aanwinst: Bell & Ross

Vind hem superchique ook nog, ondanks rubber, proficiat!

Proficiat :thumbsup:
Een aparte en niet alledaagse verschijning,
Persoonlijk vind ik dat domed glas helemaal niets, maar zo te zien op de foto’s hoort het er wel een beetje bij,
Veel plezier ermee.

Pieter.

Met 43mm inderdaad wat groot. Wat is je polsomtrek?

17cm, dus niet mega groot. De lugs steken ook best ver uit (vergelijkbaar met de Omega Seamaster 300), dus niet voor iedereen geschikt.

@BadBoy: Ja dat domed is of helemaal niet je ding of helemaal wel, bij mij zelfs bijna een vereiste.

Dank iedereen voor de reacties!

2 likes

Wat een topper! Heel mooi :blush:

Dit is een zeer mooi model, maar die vierkante klokjes kunnen me echt niet bekoren.
Gefeliciteerd met je aanwinst!

Zeer geslaagd model ! Stijlvolle kast en ook de wijzers en plaat geven deze Bell&Ross het nodige cachet.

Het merk is niet mijn ding, maar dit exemplaar is zeer aantrekkelijk! In welke prijsklasse shop je tweedehands voor dit?

Mooi horloge hoor. B&R maakt prachtige klokken zeg. Veel plezier ermee.

Normaal niet zo van de B&R maar deze is wel mooi, gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Mooie klok en dito glaasje,

Heel mooi!! Heb deze ook al een aantal x bekeken bij Aalbers Velp in de etalage. Ik vind 'm toch net ff te groot voor mijn pols en die datum op 4 kan ik ook maar niet aan wennen hoewel 't bij deze minder opvalt dan bij sommige andere merken.

Veel draagplezier!

Grt. Marco

Mooi man :ok_hand:

Heel mooi!! Ik denk ook mooi op leer en een beads of rice band.

Erg mooi. Proficiat :+1:

Gefeliciteerd met je mooie B&R.
De ETA 2892 is een uitstekend uurwerk. :+1:

Erg mooie en ook originele aanwinst!

Volgens mij shop je hier tussen de 1500,- en 2000,- met uitschieters naar boven…

1 like

Mooi hoor! Normaal houdt ik niet van opvallend grote cijfers, maar deze heeft een heel stijlvolle vintage-look.

Superknap, maar toch een 4mm te groot naar mijn smaak.

Mooie klok! :+1: mooie kast en lekkere maat en layout, geniet ervan :+1: