Nieuwe "Aanwinst" - CRRJU (trek in een patatje)

Ten slotte: mogelijk heeft Cloxxki een plan uitgedacht om zo snel mogelijk zo veel mogelijk reacties te krijgen. In die zin heb ik wel bewondering voor je!

1 like

van trustlevel 1 naar trustlevel 3 in 2 dagen :rocket:
:joy:

1 like

Straks al die Chinese horloges in het blauwe gedeelte!
Vraag me af wat de afschrijving is :grinning:

2 likes

Nauwelijks afschrijving, net een Rolex.

3 likes

Mooi toch. Op die manier worden mensen wellicht behoed voor de acute shitteritis.

2 likes

@Cloxxki Heb je er ooit aan gedacht om gewoon een aliexpress watchblog te maken?

1 like

Op de gemiddelde Rolex ga je net iets meer verliezen.
Maar je gaat er minder over lullen op fora en meer echt van genieten

Dan is het mij duidelijk…je hebt in dat geval op dit horloge forum helemaal niets te zoeken. Dit is een forum voor, van en door de leden. Ik had nog even een slag om de arm genomen, maar je hebt het ons nu duidelijk gemaakt.

Ik zet je op negeren en wens je veel vindbaarheid toe. :roll_eyes:

6 likes

Precies dit :point_up_2:

2 likes

Als dit op de voorgevel staat zou ik er al geen stap binnen zetten.

1 like

Geen schijn van kans tegen Zwerts, ben jij niet meer van

afbeelding

1 like

Tuurlijk, je hebt altijd liefhebbers. Zeker ook van oldtimers.
Maar over het algemeen …neuh.

Mooi verhaal, ontroerend :rofl:
Maar sorry…niet voor mij.
Mijn bankstel is mijn Rolex. Net zo duur ook btw :thinking: Maar op het BankstelForum is het behoorlijk saai.

4 likes

Als je dit doet voor handel, is dit niet toegestaan hier.

Begin dan inderdaad een blog over je chinese pareltjes. Kun je daar lekker autonoom zijn…
Soms zeg je wel eens iets steekhoudend, maar meestal is je toon wat pedant. Je schrijft een review maar wil geen reacties en alleen hits op google, wat is dat nou voor geraaskal?

3 likes

Een ding dat om je pols past, en accuraat de tijd aangeeft, en niet claimt een merk te zijn dat het niet is, is een horloge, en past op een horlogeforum. Als je dat niet snapt, dan hoor je hier zelf niet. Er bestaat een

negeerknop.

2 likes

Punt gemaakt, discussie voegt verder niets toe en loopt alleen maar weg.