Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het is je goed recht (tu)
Succes met het verder sparen voor de Rolex!
Mwoah, dat valt eigenlijk wel mee. Heb een ander horloge ingeruild waarbij ik erg veel heb laten liggen.
Bert1 Schreef:
Mwoah, dat valt eigenlijk wel mee. Heb een ander
horloge ingeruild waarbij ik erg veel heb laten
liggen.
Soms is het geven… soms is het nemen:) 
De oplettende kijker zal je vraagprijs nog even aantrekken…
De oplettende kijker zal je vraagprijs nog even
aantrekken…
Deze uitdrukking ken ik eerlijk gezegd niet, maar ik verwacht dat je bedoelt dat een mogelijke koper hierin onderhandelingsruimte ziet. Dat is ook prima, het blijft een vraagprijs.
Verder algemeen, zoals ook al in het flippertopic is beschreven, als je je laat verleiden tot een impulsaanschaf kan dat financiele consequeties hebben. Zolang dat beheersbaar is en niet te vaak voorkomt vind ik dat ook prima. Overigens herken ik mezelf niet als flipperaar, dit is de eerste keer dat ik enkele dagen na een aanschaf iets te koop aanbied.
ik doelde inderdaad op de vraagprijs.
Flipperen is ok. De term staat voor het snel doorschuiven. Doe je het vaak dan word je zo genoemd. Maar iedereen koopt weleens iets waarin hij zich niet kan vinden. Te impulsief ofzo, of teleurgeteld in de kwaliteit/ afwerking. Niets om je voor te schamen. succes met de verkoop, tis een mooie klok!
Hey Bert,
Ik vind 'm ook mooi en ben zelfs in onderhandeling geweest met de vorige eigenaar. Hij wou echter niet genoeg bijbetalen op m’n B1.
Desalniettemin mooi ding, helaas heb ik geen Rolex in de aanbieding.
Groet