Ik ben me ervan bewust dat een aantal edities stijgen in prijs (zoals de Speedy Tuesday recentelijk), maar ik vraag me ten zeerste af of deze edities binnen pakweg twintig jaar ook nog zo populair zullen zijn. Het tempo waarmee Omega de Speedmasters uitbrengt de laatste tien jaar grenst bijna aan het absurde.
Tintin is zeker een future classic. Nooit gerealiseerd dat dit een no-date was, trouwens.
Gefeliciteer met de aanschaf van je Speedy!
Future classic of niet…er wordt druk gediscussieerd over de TinTin op een collegaforum…
https://omegaforums.net/threads/speedy-tintin-information-gathering.33387/
TinTin is geen limited editie. Is een regulier Speedmaster Professional model door Omega uitgebracht als ‘Racing’. Dat maakt hem juist zo bijzonder.
True
Maar er zijn er teveel van gemaakt denk ik. Schattingen van 1000 tot 3000 zijn echt niet realistisch. Ik denk 5000+. In Japan worden ze full set voor 2500 euro gedumpt.
Ik heb ‘m gehad. Ik ben teruggegaan naar de vanille speedmaster.
Ik vind het één van de gaafste Speedmaster modellen van de laatste jaren, dus zeker een prachtige aanwinst!
Die van @Supah heb ik wel eens mogen passen. Erg mooi in het echt.
Classic of niet… Gaaf horloge! Gewoon lekker dragen en genieten.
Niemand kan in de toekomst kijken; de tijd zal het leren!
Wel een super coole Speedy: geniet ervan!!!
Edit: wat is het type nummer?
Iedere WIS kent de Tin tin dus in zekere zin is het nu al een classic.
Belangrijkste reden voor mij om ‘m weg te doen was omdat ie wel verdomd rood was. Lastig combineren met je outfit. Serieus
311.30.42.30.01.004
Dat valt wel mee denk ik, nl te combineren op wit shirt, rood, zwart, blauw… groter ‘probleem’ met de rolex gmt’s denk ik