Hoef je je niet voor te schamen is een mooi horloge.
Een duiker op leer?
Een terugval…
Gefeliciteerd! Mooi horloge
Ik schaam me omdat ik een aversie tegen Seiko heb ontwikkeld. Kan ook genieten van betaalbare horloges naast mijn grails. Ben eigenlijk op zoek naar een blauwe racing band met gele.stiksels in 19mm. Als iemand een tip.heeft graag.
Niet doen. Is toch gewoon een leuk horloge ?
Tip: het bandje zo snel mogelijk invetten met naturel leervet. Dan wordt het donkerder en dat is veel mooier !
Gefeliciteerd met deze NA
Racertjes zijn altijd top
Niets mis mee, gefeliciteerd met je aankoop
Ik kan me wel vinden in wat je zegt dat Seiko geen fatsoenlijke QC heeft. Die chapter ringen blijft een probleem. Zelfs bij mijn Seiko Great Blue Hole met een listprice van €1200 zat het ding niet recht. Deze is retour gegaan naar Seiko en ze hebben hem netjes recht gezet. Bij van Hooff in Deurne hebben ze meerdere Seiko MM200 modellen. Samen met de eigenaar naar meerdere 6R15 duik modellen gekeken. En ze hadden allemaal een niet uitgelijnde chapterring. Hij vondt het ook raar, maar ik was de eerste die er over ”viel". Dus ook ik heb een haat liefde ervaring met Seiko. Je kunt ze niet negeren, ze maken zo veel leuke horloges.
Anyway heel veel draagplezier van dit leuke 5’je
Dat zijn dingen die verkopers tegen iedereen zeggen. Geloof me je was de eerste niet.
een blauwtje opgelopen ?, lekker ding
Tof juist dat je je over je trots kunt zetten voor dit toffe 5je Mooie kleur. Band staat m.i. perfect.
Leuk horloge en dat bandje staat 'm prima hoor, geniet er van👍
Ik denk dat je op zoek moet naar een nieuwe therapeut, Dreski. Eentje met ‘terugval garantie’ of zoiets.
Wel een leuk 5-je, trouwens. We zien hem volgende week wel in het blauwe gedeelte staan.
Uiteindelijk wil je allemaal een Seiko
Seiko gewoon leuk. Ieder merk is wel slecht voor de één of andere vorm van OCD, doe je niks aan.
Leuke aanwinst!
Mooi design ook! Het ene 5je is de andere niet maar deze is wel lékker kleurrijk! Vooral met die vintagestyle leren band!
Geniet van je NA!
Mooi horloge !
Band is prachtig, maar die vier ‘dwarse’ stiksels… Waarom zie je dat toch zo vaak? Vind 't altijd storend. Áls dat dan per sé moet, dan zou ik dat toch altijd in zelfde kleur als het leer nemen.
Maar goed, je bent al op zoek naar ander bandje…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Gewoon terug naar de gshocks gaan