Wanneer zet jij je autocorrect eens uit?
Ot: sow deze golfjes maken die van de seamaster in een klap saai
Stoer ding!
Wanneer zet jij je autocorrect eens uit?
Ot: sow deze golfjes maken die van de seamaster in een klap saai
Stoer ding!
Idd, slimme constructie die veel variaties mogelijk maakt.
Omg!
Inderdaad een pracht klok. Lijkt het je irl ook wat voor onder een business casual pak?
Tja, alles kan. Het horloge is niet extreem qua maat. Zelf zal ik het alleen bij mijn vrije tijds kleding dragen (in mijn geval geen overhemd/jasje oid)
Naar mijn werk draag ik onder mijn overhemd de Orion of Speedy.
Mooi
Maar om eerlijk te zijn en in mijn optiek over priced.
Er van uitgaande dat er een Sellita SW200 in zit…
Lijkt me ook geen makkelijk flipper object.
Grt.
Ach, in een Oris zit hetzelfde uurwerk, gaan als warme broodjes
Flinke klok gefeliciteerd.
Ik ben ook gek op een goed verhaal bij de klok.
WoW…mooie klok Marco!
Dat heb je weer goed gedaan!
groet,
Werner
mooie klok; wijezeplaat is wat speciaals. Vond de golfjes op de omega seamasters al mooi maar dit is andere koek. proficiat!!
Het is natuurlijk je mening en dat is moeilijk discussieren maar het slaat (naar mijn mening) echt volkomen nergens op wat je hier zegt.
Okay da’s jouw mening, dat mag.
Zo’n uurwerk kost E 200,- prima uurwerk overigens.
Maar dit is een klok van 3K, dat is een pittige prijs voor de verpakking.
Ik heb het puur over het product.
Een ieder mag zelf weten wat hij of zij spendeert en waar aan.
En daarmee wil je zeggen dat dit een uurwerk is dat een stuk goedkoper is dan vergelijkbare varianten?
Nee, de Sellita is een ETA clone, en waarschijnlijk beter.
Naar mijn smaak dient de prijs van binnen en buitenkant
enigszins in balans te zijn.
Maar wederom, dit is mijn mening.
Ik ben ook meer een toolwatch liefhebber dus laten we
deze discussie maar laten voor wat het is.
No hard feelings, en… het is mooi weer.
Grt.
Die wijzerplaat…lijkt wel kunst!! Hele mooie kunst dit x… Ook mooi hoe het qua kleur verandert onder invloed van lichtinval.
Veel draagplezier!!
Marco
Niet AP maar GP.
Bedankt voor je snelle reactie, ik dacht echt dat het AP was. Zo zie je maar, domme vragen bestaan niet…
Heb vraag uit mijn reactie verwijderd omdat ik wil voorkomen dat men het als denigrerend gaat opvatten/uitleggen.
Grt. Marco
Inderdaad GP. Vraag mocht wel blijven staan hoor. Ik vat het niet op als denigrerend
Maak je geen zorgen. Trust me. I know what I am doing (als flipperaar )
En daar ligt even de fout, dit is geen klok van 3K. Dat was het ooit wel, maar JR heeft zichzelf geherpositioneerd wat prijsklasse betreft, de meeste modellen zitten nu in de prijsklasse Oris/ Longines en dan verliezen die merken het wat afwerking en kwaliteit betreft zeker van de JR.
Deze koop je bijv. < € 1.000,- incl. verzending, wel nog invoerrechten erbij maar dan nog heb je echt een topklok voor een mooi bedrag