Sehr shön!
Ik ben normaal niet zo van de klassieke modellen maar ik vind dit een erg mooi horloge.
Zijn de dagen bij Junghans eigenlijk altijd in het Duits of ook in het Engels? Niet dat het wat uitmaakt maar ik vraag het me af.
Sehr shön!
Ik ben normaal niet zo van de klassieke modellen maar ik vind dit een erg mooi horloge.
Zijn de dagen bij Junghans eigenlijk altijd in het Duits of ook in het Engels? Niet dat het wat uitmaakt maar ik vraag het me af.
En wat is ie MOOOOOOOOOI X(
Ik geniet alleen van het kijken al. Veel draagplezier, maar dat zal vast lukken :}
Mooie klok, die wilde ik ook wel hebben, tot ik las dat er plexiglas in zit???
klopt dat,
Hendrik
Mooie klok, die wilde ik ook wel hebben, tot ik
las dat er plexiglas in zit???
Yep. Met een speciale harde coating. Dat laatste kan zowel een voor- als nadeel zijn. Heb je toch een krasje, dan kan je die er niet eenvoudig uitpoetsen met plexiglas-polijstpasta, zonder tevens die laag aan te tasten.
Mooi horloge, gefeliciteerd! Persoonlijk zou ik de “gewone” Chronoscope kopen, stoor me bij die Meister toch wat aan het verschil in grootte van de sub-dials.
Klopt! Wel behandeld met soort anti-kras spul maar toch.
Beste Forumleden,
Helaas helaas…ik heb de Meister alweer teruggestuurd naar de Duitse juwelier waar hij vandaan kwam. Reden: ik heb niet hetzelfde horloge ontvangen als waarmee werd geadverteerd. De rotor is namelijk bij lange na niet zo mooi als die ik dacht te hebben gekocht. En niet hetzelfde dus dat voelt gewoon niet goed voor mij. De dealer is het gelukkig met mij eens en ik krijg mijn geld terug (minus verzenden vanuit NL). Plus hij is voor mijn pols achteraf toch te fragiel, te dun, te klein en te fijntjes. Heel mooi horloge, geen twijfel, maar gewoon niet voor mij. Weer een les geleerd: toch eerst aan de pols proberen voordat je iets koopt
een horloge waarmee je geen klik hebt, is niet voor jou. Kan je uren over discussiëren, maar een halve ja = een hele nee. Succes ermee. Nu de Sinn U1 maar met trots dragen en straks de P1lot One!
Beste Forumleden,
Helaas helaas…ik heb de Meister alweer
teruggestuurd naar de Duitse juwelier waar hij
vandaan kwam. Reden: ik heb niet hetzelfde horloge
ontvangen als waarmee werd geadverteerd. De rotor
is namelijk bij lange na niet zo mooi als die ik
dacht te hebben gekocht. En niet hetzelfde dus dat
voelt gewoon niet goed voor mij. De dealer is het
gelukkig met mij eens en ik krijg mijn geld terug
(minus verzenden vanuit NL). Plus hij is voor mijn
pols achteraf toch te fragiel, te dun, te klein en
te fijntjes. Heel mooi horloge, geen twijfel, maar
gewoon niet voor mij. Weer een les geleerd: toch
eerst aan de pols proberen voordat je iets koopt
http://i1295.photobucket.com/albums/b623/jeroender
ee/vergelijkingrotor_zpsd958f523.jpg
Jammer. Wel n dompertje. Is volgens mij n standaard 7750 rotor.
Tja, ik heb ook jaren geleden mn les geleerd.
Voor retournering zou ik weel heel goed uitzoeken at n veilige/goed verzekerde manier is.