Wat was ik dichtbij, gaaf horloge! Geniet ervan!
Gr Max
Wat was ik dichtbij, gaaf horloge! Geniet ervan!
Gr Max
Yep. Geldt ook voor de Squale en de Damasko. En voor de nog binnen te komen Victorinox Inox. Die kloppen gewoon en vullen elkaar perfect aan. Dresser, diver, tool, beater. Eentje voor bij een pak, twee voor smart casual of vrije tijd en eentje voor naar de kroeg, op vakantie of andere avonturen.
Ben ook een beetje flippermoe om eerlijk te zijn. Mogelijk komt er voor de Squale nog een keer een andere duiker (op bracelet), maar voorlopig laat ik het lekker zo.
Bijna alle andere klokjes zijn verkocht, op twee na om precies te zijn (Seiko Sumo en Helgray Silverstone). Er komt nog een Aevig Huldra binnen als inruiler op de Alpinist en daar ga ik even mee kijken wat ik doe. Er is tenslotte een extra plekje vrij in de kist (6 piece box, maar 1 plek gereserveerd voor UV lampje).
Kortom, vanaf nu geen aankopen meer, geen advertenties, hooguit een bandentopic, voornamelijk andere flipperaars wijzen op leuke deals en newby’s op weg helpen (en natuurlijk de ‘wat dragen we vandaag’ bijdrages).
Fijne avond allemaal en dank voor de belangstelling voor dit vlaggeschip
Gefeliciteerd. De indeling van de wijzerplaat vind ik heel erg mooi. De kast ook. Gaaf
Toch ff zeiken. Korte wijzers, jammer
Prachtige kleurstelling en een hele mooie klok! Geniet ervan en veel draagplezier gewenst!
Erg mooi ding!
Schitterend mooi!
Ik kijk uit naar de betere foto’s…
Toch gouden wijzers?
Klinkt goed! Ik heb ook de ‘rust’ gevonden of …
Sorry, maar het gaat niet werken. Het flipperen zit in je bloed. Geniet er voor nu even van en we zien je over een tijdje wel weer in je oude vertrouwde modus
Mooi horloge Ide! Past die shell cordovan van Nomos erop? Denk dat die er wel erg goed op staat.
Fijne avond
Mooi, heel mooi!
Inderdaad super mooi!
Gefeliciteerd
Mooi horloge! Gefeliciteerd!
Ja dat gaat net (19mm lugs). Zal het eens proberen, morgen eerst maar eens met die mooie croco dragen.
Ja, ja, heel mooi!! Longines was altijd mijn favoriete merk, neig de laatste jaren meer naar Omega, maar als ik dit dan weer zie…
Veel draagplezier Ide!
Grt. Marco
Prachtige klok! Gefeliciteerd. Mooie vintage styling.
Gefeliciteerd, wat een prachtig horloge.
Mijn beste,
Proficiat met deze formidabele verdorvenheid!!
Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis.
Orologio Signaturis Temporis.
Verworvenheid? Neem ik aan mijn Beste
Ja de brutale moed… om ons dan ook nog ff lekker te maken
met deze prachtige aanwinst. … dan moet je toch wel erg wreed zijn .
Mijn beste,
Inderdaad!!
Het typen op het kleine beeldscherm, vergt nog de nodige aandacht.
Orologio Signaturis Temporis.
Nou heb ik dus niks met dresswatches, maar deze vind ik heeeel mooi!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst