Nieuwe Aanwinst maar

2006 ik heb een beetje het idee dat wij dezelfde smaak hebben als ik deze en je andere klokken zie. Erg mooi, ook deze weer. Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd Peter met dit mooie horloge. Het ziet er fraai en stoer uit. Ik heb ook nog op internet zitten zoeken aan de hand van jouw eerdere foto’s, maar niets kunnen vinden. Kan je nog een foto van de achterkant posten? En wat is de relatie van dit horloge met de Ichthus met de 5 erin?

mooi horloge ! het merk zie je hier zeker niet vaak voorbij komen.

prachtiggggggggggggggggggggg een super uurwerk verpakt in een stijlvolle jas erg mooi veel luister en klokplezier gr hans

THX !

Voor de leuke complimentjes.

@ StateOfMind Ja foto`s zelf geschoten.

@ tjvreeken Dat visje/Ichthus met die 5 erin betekent dat het 5 atm. waterdicht is.

Een foto van de achterkant is niet zo bijzonder behoudens de gravure`s.
Geen geblauwde schroeven of zo.

Dank je Peter. En ik maar denken dat deze Ichthus (visje dus) iets te maken had met de Christelijke symboliek. Ik heb dat dus ook gedacht toen ik op internet naar jouw horloge aan het zoeken was.

Hoi Peter,

Wat een prachtige klok! Er is niet zoveel variatie in de ‘duiker achtigen’ maar dit is weer een duidelijk ander exemplaar. Gefeliciteerd met deze aanwinst en veel draagplezier.

Groeten,

Martin